Een 45mm rondhout, dat zegt hij toch?MechanicalAnimal schreef:Leuk, maar dan de hamvraag...wat is het in godsnaam?
Stukje fineer over iemand?
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Contacteer:
Re: Stukje fineer over iemand?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
proefstukkie om te zien of om de bocht fineren zou gaan (doel was staander onder een monitor er mee maken)
- MechanicalAnimal
Thank you, Captain Obviouspappaleo schreef:Een 45mm rondhout, dat zegt hij toch?
![]()
niceHenkjan schreef:proefstukkie om te zien of om de bocht fineren zou gaan (doel was staander onder een monitor er mee maken)
en dat bewaar je al >10 jaar voor dit soort topics?
Laatst gewijzigd door MechanicalAnimal op di 13 okt 2020, 8:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Contacteer:
Volgens mij is dat essen uit dezelfde batch als het essen waar ik op de MI mee begonHenkjan schreef:ik gooi m er maar weer in: 45mm rondhout, essen fineer (zonder backing), strijkbout methode. zit al 13 jaar er op. je kijkt tegen de naad aan
IMG_20201013_080612.jpg
Zo te zien is dat stukje rondhout van jou ca 20 à 25cm lang. De MI was een meter, dan krijg je pas een echte badkuip.
En het fineer had een jaar of 10 de tijd gekregen om uit de drogen.
Dan ligt het gewoon te lang, ik heb bij Danny van Hout-Fineer ook dat Noten gekocht waar ik de NEO3 monitors mee gedaan heb en nog een vel Padouk, dat was zó droog dat het gewoon versplinterde als je eraan zat. Die Kuiperflex is duur maar wel fatsoenlijk te verwerken iig.