R.I.P Peter Metsemakers

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Speakerkits
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 90
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 14:28
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

R.I.P Peter Metsemakers

Bericht door Speakerkits »

Beste Allemaal,

Hierbij een stukje over Peter Metsemakers, ik zag dat het overlijdens bericht nog maar weinig bekeken was, wellicht is dit een betere plaats om jullie in kennis te stellen van dit trieste bericht.

Met vriendelijke groet,

Andre Smol
IMG-20200425-WA0000.jpg
Laatst gewijzigd door Speakerkits op zo 26 apr 2020, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: R.I.P Peter Metsemakers

Bericht door Shadow »

Bedankt voor het artikel Andre, we hadden er al wel een draadje over btw;
viewtopic.php?f=3&t=28456

Sterkte met dit verlies :cry:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: R.I.P Peter Metsemakers

Bericht door Henkjan »

Bedankt voor t delen André
Dmt 15 mkII
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 17 aug 2020, 20:48

Re: R.I.P Peter Metsemakers

Bericht door Dmt 15 mkII »

Lees het nu net, och wat triest Peter was een beste kerel.
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: R.I.P Peter Metsemakers

Bericht door rikpost »

Heb nog regelmatig bij hem aan de balie gestaan ,heel veel koffie en koekjes kan ik mij nog herinneren O:)
Was helemaal verliefd op de Vifa format ,Peter op de Dynaudio Gemini ,daar ging ik uiteindelijk ook mee weg !
later nog het filter geüpgraded toen er inmiddels mooiere condensatoren op de markt waren gekomen ,en dan lekker praten over de hobby .
En natuurlijk regelmatig gewoon even langs alleen of met vrienden ,om zomaar even te luisteren .
Peter zijn beste verkoop taktiek was eigenlijk dat het geen verkoper was ,of ............Een hele hele goeie .
maar vooral een vriendelijke en gezellige vent ,veel te vroeg Peter R.I.P
Plaats reactie