ik ben dus wasverzachter, bijna 30 jaar en woonachtig onder de rook van schiphol.
Sinds een jaar of 5 houd ik me bezig met dingen waar stekkers aan zitten of wielen onder zitten en heb daar later mijn werk van gemaakt.
Inmiddels ben ik al wat jaartjes aan het rommelen met vooral drivers en crossovers (DSP).
Mijn doel in de hobby is dan ook om luidsprekers te combineren in een zoektocht naar steeds lagere vervorming.
Daarbij probeer zo bewust mogelijk vrij te zijn van cognitieve dissonanties
okedoei
