Lm3886

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

fred64
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 16 mar 2018, 20:52

Lm3886

Bericht door fred64 »

3dafb973639d4b5b99b806913a1852d6.png
Hoi,

Ik zoek een pcb voor bijgevoegde schakeling. Heeft iemand een tip?

Gr. Fred
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Lm3886

Bericht door Shadow »

Itead.cc
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Lm3886

Bericht door ray5150 »

Da's toch een printenbakker ?
fred64
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 16 mar 2018, 20:52

Re: Lm3886

Bericht door fred64 »

Geen idee hoe dit om te zetten naar een printenbakker.

Met gaatjes print niet zelf doen????

Greetz
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Lm3886

Bericht door Pjotr »

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Lm3886

Bericht door ray5150 »

Yep. Ebay, alieexpress. Noem maar op.
Die dingen zijn overal te krijgen voor een paar euro.
fred64
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 16 mar 2018, 20:52

Re: Lm3886

Bericht door fred64 »

Bedankt, maar kan toch geen afbeelding sturen? Maak maar ff na?
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Lm3886

Bericht door John P »

fred64
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 16 mar 2018, 20:52

Re: Lm3886

Bericht door fred64 »

Snap ik john, maar ik wil bijgevoegd ontwerp!!!

Greetzz
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Lm3886

Bericht door Shadow »

fred64 schreef:
Snap ik john, maar ik wil bijgevoegd ontwerp!!!

Greetzz
Ff zelf intekenen dan O:)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Lm3886

Bericht door Henkjan »

ja, bv met KiCad

is goed te doen, ik ben er laatst (als houtworm) ook mee aan de slag gegaan, en heb zo m'n eigen printjes laten maken. tuurlijk kost t tijd, maar is ook wel extra leuk als je dan t resultaat in handen hebt. en genoeg mensen op t forum die je op weg kunnen helpen
fred64
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 16 mar 2018, 20:52

Re: Lm3886

Bericht door fred64 »

Zeker henk jan niets mooiers dan zelf aan de slag.

Zal er is mee aan de slag gaan.
Kom erop terug.

Gr. Fred
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Lm3886

Bericht door ray5150 »

Waarom moet het specifiek dat schema zijn ?
Er zijn letterlijk honderden ontwerpen rondom de 3886 gemaakt.met allemaal hun eigen voor en nadelen.
Bovenstaand schema lijkt me met Kicad getekend.
Dat is een gratis programma waar iedereen mee aan de slag kan.
Wat is de bron van dat schema ? Zijn daar verder geen bestanden te vinden ?

Je vraagt veel, en geeft heel weinig info verder. Dat kan beter...
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Lm3886

Bericht door Barry2001 »

Dit is getekend in EasyEDA.
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: Lm3886

Bericht door pvanlingen »

Ray vroeg het ook al maar waarom speciaal volgens dit schema?
Afgezien van wat meer uitgebreide voedings ontkoppeling en een beetje extra tegen koppeling voor de
wat hogere frequenties is er toch niet iets wat dit een bijzonder ontwerp laat zijn.

Paul.
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Lm3886

Bericht door Ah!buis »

Heb je hier de mosterd gehaald ?
https://www.circuitbasics.com/design-hi ... er-lm3886/
Daar staat ook in hoe je een print kunt bestellen (laten maken).
Wat is 't probleem :think:
Anne
fred64
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 16 mar 2018, 20:52

Re: Lm3886

Bericht door fred64 »

Dat is em anne. Krijg alleen geen reactie op het doorsturen van gerber files.

Het gaat er mij om om de lm3886 zo optimaal mogelijk te laten functioneren. Tips en of suggesties zijn meer dan welkom.

Gr. Fred
fred64
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 16 mar 2018, 20:52

Re: Lm3886

Bericht door fred64 »

P.s. heb nu xy-pcb in elkaar gezet, werkt maar plaats wel vraagtekens bij de echtheid van de lm3886.

Gr. Fred
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Lm3886

Bericht door Shadow »

fred64 schreef:
Dat is em anne. Krijg alleen geen reactie op het doorsturen van gerber files.

Het gaat er mij om om de lm3886 zo optimaal mogelijk te laten functioneren. Tips en of suggesties zijn meer dan welkom.

Gr. Fred
Optimaal functioneren van de LM3886 is hier op het forum al eens voor elkaar gekregen; de CA-versterker O:) dit is in niets te vergelijken met een normale LM3886, maar ik luister er dagelijks naar, thuis en op m’n werk O:)
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Lm3886

Bericht door Ah!buis »

fred64 schreef:
P.s. heb nu xy-pcb in elkaar gezet, werkt maar plaats wel vraagtekens bij de echtheid van de lm3886.
Voor zover ik weet is TI gestopt met de 3886.Dus dan is wat je nu vindt is oude voorraad of namaak.
Anne
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Lm3886

Bericht door Shadow »

Ah!buis schreef:
fred64 schreef:
P.s. heb nu xy-pcb in elkaar gezet, werkt maar plaats wel vraagtekens bij de echtheid van de lm3886.
Voor zover ik weet is TI gestopt met de 3886.Dus dan is wat je nu vindt is oude voorraad of namaak.
Anne
Uhm;
07ABEC24-8EF4-459B-80AA-2505497C1C8A.jpeg
Active hoor O:)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Lm3886

Bericht door ray5150 »

https://www.ti.com/product/LM3886
De site zegt ook dat die active is.
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Lm3886

Bericht door Ah!buis »

Shadow schreef:
Ah!buis schreef:
fred64 schreef:
P.s. heb nu xy-pcb in elkaar gezet, werkt maar plaats wel vraagtekens bij de echtheid van de lm3886.
Voor zover ik weet is TI gestopt met de 3886.Dus dan is wat je nu vindt is oude voorraad of namaak.
Anne
Uhm;
Active hoor O:)
Aha, destebeter :D
Anne
fred64
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 16 mar 2018, 20:52

Re: Lm3886

Bericht door fred64 »

2 pcb bij neurochrome, 56 euries!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Lm3886

Bericht door Shadow »

fred64 schreef:
2 pcb bij neurochrome, 56 euries!!!!!!!!!
Da’s vrij duur :|
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”