Lm3886
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Lm3886
Geen idee hoe dit om te zetten naar een printenbakker.
Met gaatjes print niet zelf doen????
Greetz
Met gaatjes print niet zelf doen????
Greetz
Re: Lm3886
Hier doet Google het gewoon: https://www.google.nl/search?sxsrf=ALeK ... CAY&uact=5
Re: Lm3886
Yep. Ebay, alieexpress. Noem maar op.
Die dingen zijn overal te krijgen voor een paar euro.
Die dingen zijn overal te krijgen voor een paar euro.
Re: Lm3886
Ff zelf intekenen danfred64 schreef:Snap ik john, maar ik wil bijgevoegd ontwerp!!!
Greetzz
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Lm3886
ja, bv met KiCad
is goed te doen, ik ben er laatst (als houtworm) ook mee aan de slag gegaan, en heb zo m'n eigen printjes laten maken. tuurlijk kost t tijd, maar is ook wel extra leuk als je dan t resultaat in handen hebt. en genoeg mensen op t forum die je op weg kunnen helpen
is goed te doen, ik ben er laatst (als houtworm) ook mee aan de slag gegaan, en heb zo m'n eigen printjes laten maken. tuurlijk kost t tijd, maar is ook wel extra leuk als je dan t resultaat in handen hebt. en genoeg mensen op t forum die je op weg kunnen helpen
Re: Lm3886
Zeker henk jan niets mooiers dan zelf aan de slag.
Zal er is mee aan de slag gaan.
Kom erop terug.
Gr. Fred
Zal er is mee aan de slag gaan.
Kom erop terug.
Gr. Fred
Re: Lm3886
Waarom moet het specifiek dat schema zijn ?
Er zijn letterlijk honderden ontwerpen rondom de 3886 gemaakt.met allemaal hun eigen voor en nadelen.
Bovenstaand schema lijkt me met Kicad getekend.
Dat is een gratis programma waar iedereen mee aan de slag kan.
Wat is de bron van dat schema ? Zijn daar verder geen bestanden te vinden ?
Je vraagt veel, en geeft heel weinig info verder. Dat kan beter...
Er zijn letterlijk honderden ontwerpen rondom de 3886 gemaakt.met allemaal hun eigen voor en nadelen.
Bovenstaand schema lijkt me met Kicad getekend.
Dat is een gratis programma waar iedereen mee aan de slag kan.
Wat is de bron van dat schema ? Zijn daar verder geen bestanden te vinden ?
Je vraagt veel, en geeft heel weinig info verder. Dat kan beter...
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Lm3886
Ray vroeg het ook al maar waarom speciaal volgens dit schema?
Afgezien van wat meer uitgebreide voedings ontkoppeling en een beetje extra tegen koppeling voor de
wat hogere frequenties is er toch niet iets wat dit een bijzonder ontwerp laat zijn.
Paul.
Afgezien van wat meer uitgebreide voedings ontkoppeling en een beetje extra tegen koppeling voor de
wat hogere frequenties is er toch niet iets wat dit een bijzonder ontwerp laat zijn.
Paul.
Re: Lm3886
Heb je hier de mosterd gehaald ?
https://www.circuitbasics.com/design-hi ... er-lm3886/
Daar staat ook in hoe je een print kunt bestellen (laten maken).
Wat is 't probleem
Anne
https://www.circuitbasics.com/design-hi ... er-lm3886/
Daar staat ook in hoe je een print kunt bestellen (laten maken).
Wat is 't probleem
Anne
Re: Lm3886
Dat is em anne. Krijg alleen geen reactie op het doorsturen van gerber files.
Het gaat er mij om om de lm3886 zo optimaal mogelijk te laten functioneren. Tips en of suggesties zijn meer dan welkom.
Gr. Fred
Het gaat er mij om om de lm3886 zo optimaal mogelijk te laten functioneren. Tips en of suggesties zijn meer dan welkom.
Gr. Fred
Re: Lm3886
P.s. heb nu xy-pcb in elkaar gezet, werkt maar plaats wel vraagtekens bij de echtheid van de lm3886.
Gr. Fred
Gr. Fred
Re: Lm3886
Optimaal functioneren van de LM3886 is hier op het forum al eens voor elkaar gekregen; de CA-versterkerfred64 schreef:Dat is em anne. Krijg alleen geen reactie op het doorsturen van gerber files.
Het gaat er mij om om de lm3886 zo optimaal mogelijk te laten functioneren. Tips en of suggesties zijn meer dan welkom.
Gr. Fred
Re: Lm3886
Voor zover ik weet is TI gestopt met de 3886.Dus dan is wat je nu vindt is oude voorraad of namaak.fred64 schreef:P.s. heb nu xy-pcb in elkaar gezet, werkt maar plaats wel vraagtekens bij de echtheid van de lm3886.
Anne
Re: Lm3886
Uhm;Ah!buis schreef:Voor zover ik weet is TI gestopt met de 3886.Dus dan is wat je nu vindt is oude voorraad of namaak.fred64 schreef:P.s. heb nu xy-pcb in elkaar gezet, werkt maar plaats wel vraagtekens bij de echtheid van de lm3886.
Anne
Active hoor
Re: Lm3886
Aha, destebeterShadow schreef:Uhm;Ah!buis schreef:Voor zover ik weet is TI gestopt met de 3886.Dus dan is wat je nu vindt is oude voorraad of namaak.fred64 schreef:P.s. heb nu xy-pcb in elkaar gezet, werkt maar plaats wel vraagtekens bij de echtheid van de lm3886.
Anne
Active hoor
Anne
