Een nieuw audio rek
Moderator: Beheerdersteam
Een nieuw audio rek
Heel wat jaren heeft onderstaande rek er gestaan een keer gemaakt met hemelvaart maar het werd toch een keer tijd voor wat anders.
Het oude rek was gemaakt van M10 draadstangen (praxis had niet wat anders) en 10mm MDF afgewerkt met olie wat ik nog had staan. En zo stond die er gevuld bij. Het nieuwe rek is gemaakt van oude eiken tafels die ik heb verkregen via een weggeefhoek op FB en zo blijven de kosten mooi laag.
Het oude rek was gemaakt van M10 draadstangen (praxis had niet wat anders) en 10mm MDF afgewerkt met olie wat ik nog had staan. En zo stond die er gevuld bij. Het nieuwe rek is gemaakt van oude eiken tafels die ik heb verkregen via een weggeefhoek op FB en zo blijven de kosten mooi laag.
Re: Een nieuw audio rek
De nieuwe is echt wat minder meccano en meer huiskamerwaardig. Betekent dit nu dat je nooit meer nieuwe apparaten aanschaft ?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Een nieuw audio rek
Nee hoor ik woon gewoon alleenJohn P schreef:De nieuwe is echt wat minder meccano en meer huiskamerwaardig. Betekent dit nu dat je nooit meer nieuwe apparaten aanschaft ?
Hij is eigenlijk alleen wel wat krapjes nu
Re: Een nieuw audio rek
Dank jullie wel.
En er is weer
en het oude rek is ook uit elkaar MDF voor de container en de rest voor in het magazijn.
En zoals te zien is nog genoeg te hobbyen.
Boven op de Lenco L75
Middelste vak de streamer waar ik mee bezig met daaronder de Pearl II op accu.
Onderste vak ingang/volume regeling moet nog een behuizing voor gemaakt worden daar onder de Hypex NC500MP's en helemaal onderop de Kenwood MD speler die de schijfjes niet meer leest
En er is weer
Boven op de Lenco L75
Middelste vak de streamer waar ik mee bezig met daaronder de Pearl II op accu.
Onderste vak ingang/volume regeling moet nog een behuizing voor gemaakt worden daar onder de Hypex NC500MP's en helemaal onderop de Kenwood MD speler die de schijfjes niet meer leest
Re: Een nieuw audio rek
Dat was ook de bedoeling Peter 
Nu wat er in staat ook nog netjes zien te krijgen
En nog een tekening zoals ik die in Fusion had gemaakt Is ook goed te zien wat er onder de liggers zit.
Nu wat er in staat ook nog netjes zien te krijgen
En nog een tekening zoals ik die in Fusion had gemaakt Is ook goed te zien wat er onder de liggers zit.
Re: Een nieuw audio rek
Ga je de planken nog gedempt neerleggen, met rubber tussen de plank en liggers? Ik zie nu mooie koperen bussen.
Re: Een nieuw audio rek
Het was wel de bedoeling om ze gedempt neer te leggen vooral voor de platenspeler maar kwam daar niet uit doe dat te doen.
Wel gezocht naar allerlei oplossingen maar wat er standaard verkrijgbaar is is naar mijn idee veel te lomp.
Nu zitten ze vast aan het frame met bouten en die bussen zijn van aluminium met daarin een stukje luchtslang.
Wel gezocht naar allerlei oplossingen maar wat er standaard verkrijgbaar is is naar mijn idee veel te lomp.
Nu zitten ze vast aan het frame met bouten en die bussen zijn van aluminium met daarin een stukje luchtslang.
Re: Een nieuw audio rek
Wat je daarvoor goed kunt gebruiken zijn rubber granulaat tegeltjes: https://www.gamma.nl/assortiment/aquapl ... /p/B250502 Kun je goed op maat snijden, of beter zagen met een ijzerzaag. En dan mooi infrezen in de liggers.
Re: Een nieuw audio rek
Die pijl wijst er naar, iets omhoogrjmulder schreef:Weet ik niet waar zie je die dan ga ik kijken
Re: Een nieuw audio rek
Bedankt voor de tip zal er eens over nadenken.Pjotr schreef:Wat je daarvoor goed kunt gebruiken zijn rubber granulaat tegeltjes: https://www.gamma.nl/assortiment/aquapl ... /p/B250502 Kun je goed op maat snijden, of beter zagen met een ijzerzaag. En dan mooi infrezen in de liggers.
Re: Een nieuw audio rek
Oh die dingen op de DAC (DAM1021) die zaten er standaard op.RobbinM schreef:Die pijl wijst er naar, iets omhoogrjmulder schreef:Weet ik niet waar zie je die dan ga ik kijken
Re: Een nieuw audio rek
Even gekeken maar zijn een ander merk die Oscon hebben een paarse opdruk deze zwart (merk CFT?).
Na de bouw van de C1 speakers een andere versterker kon de DAC niet achterblijven, had deze al wel langer op het oog door Hans en helemaal geen spijt van de aanschaf hij bevalt dus erg goed.
Na de bouw van de C1 speakers een andere versterker kon de DAC niet achterblijven, had deze al wel langer op het oog door Hans en helemaal geen spijt van de aanschaf hij bevalt dus erg goed.
