Ben momenteel bezig met de optimo van Tony Gee.
Nu gebruikt hij in het filter een condensator van 5,6 uF. Hij zegt 2,2 uF + 3,3 uF is close enough. Nu heb ik deze aangeschaft maarrrrrr..... Hoe sluit ik ze aan? paralel of in serie of?
Weet iemand raad?
Groet Joost
Condensatoren
Moderator: Beheerdersteam
