Even voorstellen.

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
XXsanderXX
Berichten: 68
Lid geworden op: za 18 apr 2020, 23:21

Even voorstellen.

Bericht door XXsanderXX »

Hallo iedereen.
Mijn naam is Sander en ben woonachtig in Alkmaar.
Al een tijdje geleden ben ik begonnen met hifi.
Vroeger dat ik nog een klein jongetje was droomde ik al van grootte speakers.
Nu ik groot ben geworden weet ik ook waarom wij thuis vroeger geen grote speakers hadden. Het kost nog al wat die dingen.
Dus ik vond het tijd om maar eens wat zelf te ontwikkelen.
Dit gebeurde ongeveer 3 jaar geleden en heb ondertussen al wat speakers gebouwd.
Heb nu 2 vloerstaanders aangestuurd door een buizen versterker. Een setje visaton pacto's voor de tv met een smsl AD18 versterker.
Ik de keuken hangen zelfbouw speakers, in mijn hobby hok ook en ga maar door.

Ik ben net begonnen met een crossover programma "Xsim" ben al aardig op weg en begin de materie steeds beter te begrijpen.
Ben net weer begonnen aan een nieuw project. Hier heb ik ook wat vragen over. Maar die zal ik in de juiste topic plaatsen.

Zal binnenkort even wat foto's plaatsen.

Gr Sander.
Bijlagen
DSC_0678.JPG
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Even voorstellen.

Bericht door Henkjan »

Welkom Sander!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Even voorstellen.

Bericht door ray5150 »

Als dat zelfbouwers zijn (die witte vloerstaanders) neem ik mijn petje af. erg netjes gedaan zo.
En welkom bij deze.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Even voorstellen.

Bericht door Shadow »

Welkom!
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Even voorstellen.

Bericht door OpaBert »

ray5150 schreef:
Als dat zelfbouwers zijn (die witte vloerstaanders) neem ik mijn petje af. erg netjes gedaan zo.
En welkom bij deze.
:shock: +1
Welkom :goeie:
XXsanderXX
Berichten: 68
Lid geworden op: za 18 apr 2020, 23:21

Re: Even voorstellen.

Bericht door XXsanderXX »

ray5150 schreef:
Als dat zelfbouwers zijn (die witte vloerstaanders) neem ik mijn petje af. erg netjes gedaan zo.
En welkom bij deze.
Jazeker, deze zijn helemaal zelf ontworpen en gebouwd door mij.
Maar ik ben ook jaren lang timmerman geweest. Heb in mijn jonge jaren bij wat meubel fabriekjes en antiek restauraties gewerkt.
Maar met 1 goede zaagmachine kom je al heel ver hoor.

Gr Sander.
jvenema
Berichten: 1443
Lid geworden op: di 20 aug 2019, 12:38
Locatie: Helmond (bij Eindhoven)

Re: Even voorstellen.

Bericht door jvenema »

XXsanderXX schreef:
ray5150 schreef:
Als dat zelfbouwers zijn (die witte vloerstaanders) neem ik mijn petje af. erg netjes gedaan zo.
En welkom bij deze.
Jazeker, deze zijn helemaal zelf ontworpen en gebouwd door mij.
Maar ik ben ook jaren lang timmerman geweest. Heb in mijn jonge jaren bij wat meubel fabriekjes en antiek restauraties gewerkt.
Maar met 1 goede zaagmachine kom je al heel ver hoor.

Gr Sander.
Klinkt als een hobbyist met eigen zaagtafel met voorritser, ben bij voorbaat al jaloers :shock:. Hoe dan ook van harte welkom hier :yeah:
XXsanderXX
Berichten: 68
Lid geworden op: za 18 apr 2020, 23:21

Re: Even voorstellen.

Bericht door XXsanderXX »

Hierbij wat foto's.
Bijlagen
DSC_0201.JPG
DSC_0206.JPG
DSC_0204.JPG
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Even voorstellen.

Bericht door Douwe84 »

Welkom! goede entre zo :D
Plaats reactie