Even voorstellen.
Moderator: Beheerdersteam
-
XXsanderXX
- Berichten: 68
- Lid geworden op: za 18 apr 2020, 23:21
Even voorstellen.
Hallo iedereen.
Mijn naam is Sander en ben woonachtig in Alkmaar.
Al een tijdje geleden ben ik begonnen met hifi.
Vroeger dat ik nog een klein jongetje was droomde ik al van grootte speakers.
Nu ik groot ben geworden weet ik ook waarom wij thuis vroeger geen grote speakers hadden. Het kost nog al wat die dingen.
Dus ik vond het tijd om maar eens wat zelf te ontwikkelen.
Dit gebeurde ongeveer 3 jaar geleden en heb ondertussen al wat speakers gebouwd.
Heb nu 2 vloerstaanders aangestuurd door een buizen versterker. Een setje visaton pacto's voor de tv met een smsl AD18 versterker.
Ik de keuken hangen zelfbouw speakers, in mijn hobby hok ook en ga maar door.
Ik ben net begonnen met een crossover programma "Xsim" ben al aardig op weg en begin de materie steeds beter te begrijpen.
Ben net weer begonnen aan een nieuw project. Hier heb ik ook wat vragen over. Maar die zal ik in de juiste topic plaatsen.
Zal binnenkort even wat foto's plaatsen.
Gr Sander.
Mijn naam is Sander en ben woonachtig in Alkmaar.
Al een tijdje geleden ben ik begonnen met hifi.
Vroeger dat ik nog een klein jongetje was droomde ik al van grootte speakers.
Nu ik groot ben geworden weet ik ook waarom wij thuis vroeger geen grote speakers hadden. Het kost nog al wat die dingen.
Dus ik vond het tijd om maar eens wat zelf te ontwikkelen.
Dit gebeurde ongeveer 3 jaar geleden en heb ondertussen al wat speakers gebouwd.
Heb nu 2 vloerstaanders aangestuurd door een buizen versterker. Een setje visaton pacto's voor de tv met een smsl AD18 versterker.
Ik de keuken hangen zelfbouw speakers, in mijn hobby hok ook en ga maar door.
Ik ben net begonnen met een crossover programma "Xsim" ben al aardig op weg en begin de materie steeds beter te begrijpen.
Ben net weer begonnen aan een nieuw project. Hier heb ik ook wat vragen over. Maar die zal ik in de juiste topic plaatsen.
Zal binnenkort even wat foto's plaatsen.
Gr Sander.
Re: Even voorstellen.
Als dat zelfbouwers zijn (die witte vloerstaanders) neem ik mijn petje af. erg netjes gedaan zo.
En welkom bij deze.
En welkom bij deze.
Re: Even voorstellen.
ray5150 schreef:Als dat zelfbouwers zijn (die witte vloerstaanders) neem ik mijn petje af. erg netjes gedaan zo.
En welkom bij deze.
Welkom
-
XXsanderXX
- Berichten: 68
- Lid geworden op: za 18 apr 2020, 23:21
Re: Even voorstellen.
Jazeker, deze zijn helemaal zelf ontworpen en gebouwd door mij.ray5150 schreef:Als dat zelfbouwers zijn (die witte vloerstaanders) neem ik mijn petje af. erg netjes gedaan zo.
En welkom bij deze.
Maar ik ben ook jaren lang timmerman geweest. Heb in mijn jonge jaren bij wat meubel fabriekjes en antiek restauraties gewerkt.
Maar met 1 goede zaagmachine kom je al heel ver hoor.
Gr Sander.
Re: Even voorstellen.
Klinkt als een hobbyist met eigen zaagtafel met voorritser, ben bij voorbaat al jaloersXXsanderXX schreef:Jazeker, deze zijn helemaal zelf ontworpen en gebouwd door mij.ray5150 schreef:Als dat zelfbouwers zijn (die witte vloerstaanders) neem ik mijn petje af. erg netjes gedaan zo.
En welkom bij deze.
Maar ik ben ook jaren lang timmerman geweest. Heb in mijn jonge jaren bij wat meubel fabriekjes en antiek restauraties gewerkt.
Maar met 1 goede zaagmachine kom je al heel ver hoor.
Gr Sander.
-
XXsanderXX
- Berichten: 68
- Lid geworden op: za 18 apr 2020, 23:21
