Met de groupbuy zat ik te twijfelen of ik wel mee moest doen, deels omdat ik het geld toen even niet kon missen maar ook omdat ik me wat zorgen maakte of ik ze wel de ruimte kan geven die ze nodig hebben.
Daarna alle leuke bouwtopics gevolgd en toch wel spijt gehad dat ik niet mee gedaan had. Ik heb ze gehoord in het AZ stadion en dat was echt een openbaring waardoor mijn interesse in open baffle gewekt was.
Toen ik een tijdje geleden toevallig de advertentie van Sander voorbij zag komen geen moment getwijfeld en het pakket overgenomen.
Maar goed dus in het begin geen tijd dus eerst van Sanders zolder naar mijn zolder. Maar toch even spieken wat er allemaal in het pakket zit! Erg indrukwekkend. Dikke caps en ik had ook nog nooit een AMT gezien, laat staan de mooie drivers van AT.
Qua ontwerp van de baflle vond ik de zwart-witte 'twist' van Dynky erg mooi, en de lijst van RJ is ook erg geslaagd.
Uiteindelijk heb ik maar voor gemak gekozen en via Kees een paar MDF planken laten frezen volgens het normale ontwerp omdat ik waarschijnlijk anders weer maanden over het bouwen ga doen. Via opmaatzagen een paar planken naar Kees gestuurd en vanwege de kwetsbaarheid maar opgehaald. Strak freeswerk!
Momenteel ben ik bezig om de planken in de lak te zetten. Van de verfboer kreeg ik Einza all-grund grondverf mee. Op zich lijkt het me aardig spul maar het verwerkt totaal niet lekker. Erg stroperig, het leek wel antifouling wat ik er op aan het smeren was. Vloeide ook niet lekker uit dus alles flink op moeten schuren. Inmiddels denk ik dat de ondergrond aardig voorbreid is dus het eerste laagje finura satin zit er op. Morgen verder.