Heeft iemand dit al eens gedaan?
De voeding en de 2 ucd 400 modules zal het probleem niet zijn,
maar dan moet het spulletje ook weer met elkaar verbonden worden.
Moderator: Beheerdersteam
Ja, klopt.dre schreef:Ombouwen naar een versterker in een kast bedoel je?
toetertje schreef:Door het mooie topic van holco over zijn fusions, begint dit projectje bij mij ook weer te jeuken.
Nu had ik begrepen dat op de psc een te lichte voeding zit, en wel de smps400.
Als ik nu een losse smps400 op de hypex site bestel, heb ik dan 2 exact dezelfde voedingen, of is
die weer net anders?
toetertje schreef:De smps1200 kan natuurlijk ook. Maar ik dacht iedere ucd zijn eigen smps400 is ook mooi.
Dan is de aanschaf ook iets voordeliger, en ziet de layout in de kast er mooier uit.
toetertje schreef:Eerlijk gezegd, schikt de prijs van een smps1200 mij behoorlijk af.
Inclusief kast en kleinmateriaal zit ik dan gauw op 300 euro.
Daarbij in gedachten houdend, dat ik ooit eens iets met de fusions wil gaan doen.
Bij hypex is hij niet op voorraad, maar de gemiddelde prijs is 220 euro.holco schreef:Wat vragen ze nu dan voor die smps1200 voeding?
toetertje schreef:Eerlijk gezegd, schikt de prijs van een smps1200 mij behoorlijk af.
Daarbij in gedachten houdend, dat ik ooit eens iets met de fusions wil gaan doen.
toetertje schreef:Bij hypex is hij niet op voorraad, maar de gemiddelde prijs is 220 euro.holco schreef:Wat vragen ze nu dan voor die smps1200 voeding?