Je moet toch ergens van winnen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Je moet toch ergens van winnen
Nou ze zijn af, en er komt geluid uit. Of het wat is blijkt morgen.
Ik heb helaas te weinig foto's gemaakt, maar hier zijn er nog twee.
En dan ook nog wat plaatjes die ik niet snap, maar er wel bijhoren.
Ik heb helaas te weinig foto's gemaakt, maar hier zijn er nog twee.
En dan ook nog wat plaatjes die ik niet snap, maar er wel bijhoren.
Re: Je moet toch ergens van winnen
Dat houdt het spannend zullen we maar zeggenArno schreef:Het begint erop te lijken dat ze morgen meedoen zonder dat ik ze zelf ooit heb horen spelen...
