Ik moet je teleurstellen Jan, van geen van deze dames heb ik een CD in m’n collectie of in een playlist. Maar als je suggesties hebt voor nummers die ik zeker eens moet beluisteren dan hoor ik ‘t graag!Leeuwarden schreef:SSassen schreef:vrouwen die zingen tegen ‘t schreeuwen aan is toch echt niet mijn ding.
Alanis Morissette
Janis Joplin
Beth Hart
Aretha Franklin
Melissa Etheridge
Nina Hagen
Luv
TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Van Nina Hagen hoor je natuurlijk Unbeschreiblich Weiblich te hebben, voor als je weer eens wat van je vriendin aan hebt
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Henkjan! Wat een herrie, de kat is van schrik onder de bank gekropen!
...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
SSassen schreef:Ik moet je teleurstellen Jan, van geen van deze dames heb ik een CD in m’n collectie of in een playlist. Maar als je suggesties hebt voor nummers die ik zeker eens moet beluisteren dan hoor ik ‘t graag!Leeuwarden schreef:SSassen schreef:vrouwen die zingen tegen ‘t schreeuwen aan is toch echt niet mijn ding.
Alanis Morissette
Janis Joplin
Beth Hart
Aretha Franklin
Melissa Etheridge
Nina Hagen
Luv
Nou vooruit dan maar:
https://www.nporadio2.nl/nieuws/27083/s ... age-future
En het vreselijke origineel:
https://www.youtube.com/watch?v=_KztNIg4cvE
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Grappig, de lp waar dat op staat is één van de beste lp's die ik ken. Meesterwerk!SSassen schreef:Henkjan! Wat een herrie, de kat is van schrik onder de bank gekropen!![]()
...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Goed, op veler verzoek wat foto’s, inclusief de vandaag gefabriekte standaards, de oplettende lezer zal zich realiseren dat ik een voorliefde heb voor zwart, wit en allerhande grijstinten ... (ja, ook 50 shades ...)
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
En nu ik de camera toch vast heb ... nog een paar foto’s 
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Erg mooi hoor. Poten staan er ook lekker eigenwijs bij
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Bedankt Gerjan, achteraf gezien had ik moeten fineren dan was ik twee weken terug al klaar geweest!Mtraxx schreef:Erg mooi geworden Sander!
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Maar dan had je geen mooie spuitcabine gehad.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Mja, ieder nadeel heeft z’n voordeel zei Johan Cruijf toch?John P schreef:Maar dan had je geen mooie spuitcabine gehad.
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Daar heeft een lokale komiek hier nog eens een lesje bewustwording over gegeven...SSassen schreef:ja, ook 50 shades
https://youtu.be/4MqPn3810YU
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Ik verheug me nu al op onze muzikale ontdekkingsreis!Leeuwarden schreef:Grappig, de lp waar dat op staat is één van de beste lp's die ik ken. Meesterwerk!SSassen schreef:Henkjan! Wat een herrie, de kat is van schrik onder de bank gekropen!![]()
...
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
[Taalnazimodus aan]SSassen schreef:Mja, ieder nadeel heeft z’n voordeel zei Johan Cruijf toch?
Leer eens goed spellen !
[taalnazimodus uit.]
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Oh, dubbel F, sorry Ray, ik heb niks met voetbal ... 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
dat wordt nog afzien dan, 11 keer achter elkaar straksSSassen schreef:... Alleen ben ik bang dat ik niets op heb met Bonny Portmore - Loreena McKennit, vrouwen die zingen tegen ‘t schreeuwen aan is toch echt niet mijn ding.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Ik ben geen jurylid toch?Henkjan schreef:dat wordt nog afzien dan, 11 keer achter elkaar straksSSassen schreef:... Alleen ben ik bang dat ik niets op heb met Bonny Portmore - Loreena McKennit, vrouwen die zingen tegen ‘t schreeuwen aan is toch echt niet mijn ding.
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Kroifi hep niet zo feel met de naiderlanse taal dus dat komp dan goed uit.SSassen schreef:Oh, dubbel F, sorry Ray, ik heb niks met voetbal ...
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Ziet er heel mooi uit...ook de kleur combi.
Krijgen we na de wedstrijd te zien hoe het filter er uit ziet zo dat we ze na kunnen bouwen ?
Tot zaterdag
Krijgen we na de wedstrijd te zien hoe het filter er uit ziet zo dat we ze na kunnen bouwen ?
Tot zaterdag
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Jazeker, ik plaats zsm. een volledige set tekeningen en uiteraard het schema van het filter.tonvandeacker schreef:Ziet er heel mooi uit...ook de kleur combi.
Krijgen we na de wedstrijd te zien hoe het filter er uit ziet zo dat we ze na kunnen bouwen ?
Tot zaterdag
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Dan mag je wel opschieten, de nabouwbaarheid wordt morgen ook beoordeeld.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Volgens mij is het niet de bedoeling dat deze info voor de wedstrijd al op het forum staat? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?ds23man schreef:Dan mag je wel opschieten, de nabouwbaarheid wordt morgen ook beoordeeld.
