Soundcraft SAC200

voor specifieke pro-audio projecten als opname apparatuur, mengtafels, etc

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
GM Tech
Berichten: 15
Lid geworden op: do 12 apr 2018, 15:18

Soundcraft SAC200

Bericht door GM Tech »

Hi allemaal,

ik ben nu drie weken bezig deze tafel volledig te reviseren en waar nodig te herstellen.
Ik zit nu in de eindfase waar ik de externe voeding onder handen neem.
IMG_1620.jpg
Deze modules zijn klaar, enkel bij de telco nog wat weerstanden vervangen.
IMG_1613.jpg
en zo ziet de voeding er uit, naar wat ik gemeten heb, zijn de symetrische voltages niet echt in orde, ook de 48VDC geeft meer dan wat nodig is, gevolg is dat er enkele weerstanden te heet, vooral rond de NE5532P opamps. En telkens aan de input zijde van de NE5532P. Dus daar zal wat werk aan zijn. Het grappige is, dat deze modules eigenlijk een PA verleden hebben, je kan dat zien aan de rare manier van componenten zetten, daar waar de druktoetsen zijn, voor Cue en de Start.
IMG_1638.JPG
Ik gok dat ze volgende week operationeel zal zijn voor wedergebruik, het project kan k je nog niets over zeggen, maar dat komt nog wel :)

groetjes
Bijlagen
IMG_1614.jpg
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Soundcraft SAC200

Bericht door Shadow »

Ik zou er eerst eens een sopje doorheen halen...
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Soundcraft SAC200

Bericht door ds23man »

Maak je wel even bekend wanneer de volgende uitzending is en op welke frequentie?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Soundcraft SAC200

Bericht door Shadow »

ds23man schreef:
Maak je wel even bekend wanneer de volgende uitzending is en op welke frequentie?
Dan kan de RCD hem wat beter uitpeilen? :rofl:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Soundcraft SAC200

Bericht door ray5150 »

Hee, die zag ik een paar weken terug ook al langskomen.
https://www.circuitsonline.net/forum/view/147531
GM Tech
Berichten: 15
Lid geworden op: do 12 apr 2018, 15:18

Re: Soundcraft SAC200

Bericht door GM Tech »

ray5150 schreef:
Hee, die zag ik een paar weken terug ook al langskomen.
https://www.circuitsonline.net/forum/view/147531
Inderdaad, ben daar ook actief, gelukkig vond ik nog schema's terug van zowel de mengtafel, als de voeding.
Hoe gaat het trouwens met jou Delta? Is hij ondertussen in orde?

Jongens, ik ga niet illegaal hé, wees gerust, al kan ik hier zenders testen als ik dat wil, ook legaal overigens ;)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Soundcraft SAC200

Bericht door ray5150 »

De Delta werkt perfect, mag ook wel, gezien de honderden uren werk die erin zijn gaan zitten.
Het hele verslag vind je via de link in mijn onderschrift.
Maar wat is eigenlijk je doel met deze broadcasttafel, voor muziek lijkt ie me een beetje beperkt ?
Plaats reactie