ik ben nu drie weken bezig deze tafel volledig te reviseren en waar nodig te herstellen.
Ik zit nu in de eindfase waar ik de externe voeding onder handen neem. Deze modules zijn klaar, enkel bij de telco nog wat weerstanden vervangen. en zo ziet de voeding er uit, naar wat ik gemeten heb, zijn de symetrische voltages niet echt in orde, ook de 48VDC geeft meer dan wat nodig is, gevolg is dat er enkele weerstanden te heet, vooral rond de NE5532P opamps. En telkens aan de input zijde van de NE5532P. Dus daar zal wat werk aan zijn. Het grappige is, dat deze modules eigenlijk een PA verleden hebben, je kan dat zien aan de rare manier van componenten zetten, daar waar de druktoetsen zijn, voor Cue en de Start. Ik gok dat ze volgende week operationeel zal zijn voor wedergebruik, het project kan k je nog niets over zeggen, maar dat komt nog wel
groetjes
