Hoi Rovano, je gaat lekker voortvarend te werk, goed bezig
De eerste opzet ziet er al prima uit maar we gaan vrolijk verder

.
Ik ben net weer even aan het meteren geweest met mijn schuifmaat en kom tot de volgende conclusies.
De boutjes die van onder af in de trafokappen gedraaid moeten worden zijn M4, zowel UGT als voedingstrafo.
Bij de 100 x 100 (je hebt vast alles liefst in mm.

) metende UGT kappen meet ik de diagonaal van de boutjes van hart tot hart 127 mm. maar misschien dat je hier sleufjes van maken kunt voor wat speling?
Voor de voedingstrafo - die dus in de 120 x 120 mm. kap gegoten zit - geldt een diagonaal van 157 maar ook hier misschien weer sleufjes?
Dan de buisvoet van de EYY13. Deze heb ik van Bert overgenomen/geruild en ze zijn van bakeliet denk ik.
De bevestigingsgaatjes zijn M3 en de afstand tussen de beide gaatjes van buitenzijde tot buitenzijde 48 mm.
Omdat ik nog niet weet hoe ik de buis moet plaatsen qua bedrading kan ik ook nog niet zeggen hoe de positionering moet worden.
Die houdt nog even tegoed.
Dan de keramische AliExpress RS-1003 buisvoeten, daarin heb ik me vergist want de diameter is geen 37 mm. maar exact 35 mm. met de schuifmaat.
Waarschijnlijk had ik die 37 mm. aangehouden voor wat speling toen ik de maten er in getekend had.
Deze buisvoeten beschikken over M5 bevestigingssleufjes met een lengte van 6 mm.
Buiten-Buiten van de sleufjes is 56 mm. en binnen-binnen 45 mm.
Hier nog even de afmetingen van de SE Ogonowski trafo's.