de zoveelste Open Baffle
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: de zoveelste Open Baffle
Niet het een of ander, maar de gemiddelde opnametechneut ( en ook de muzikant) wil graag een monitor in de studio die recht is. Als je gaat werken op een systeem met een afwijkende curve klopt het gewoon bijna nergens meer.
Re: de zoveelste Open Baffle
En ik zit weer met verbazing te lezen.
Zoveel mensen of-topick en verkapt hun eigen mening aan het ventileren.
Mijn uitnodiging blijft staan : kom een keer luisteren als je interesse hebt in open baffle.
Waarom moet de meet maffia altijd interfereren ?
Mijn smeek bede : laat mij a.u.b. een draadje om mijn bevindingen te posten !!
Alles wat ik wil is op mijn eigen manier dingen aanpakken en dit delen met mensen die het leuk vinden.
Zou toch moeten kunnen ?
Ik ben niet eens meer boos maar alleen maar moe.
Het is toch belachelijk dat mensen mij niet durven benaderen in de angst om aangevallen te worden !
mvgr. Leon
Zoveel mensen of-topick en verkapt hun eigen mening aan het ventileren.
Mijn uitnodiging blijft staan : kom een keer luisteren als je interesse hebt in open baffle.
Waarom moet de meet maffia altijd interfereren ?
Mijn smeek bede : laat mij a.u.b. een draadje om mijn bevindingen te posten !!
Alles wat ik wil is op mijn eigen manier dingen aanpakken en dit delen met mensen die het leuk vinden.
Zou toch moeten kunnen ?
Ik ben niet eens meer boos maar alleen maar moe.
Het is toch belachelijk dat mensen mij niet durven benaderen in de angst om aangevallen te worden !
mvgr. Leon
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: de zoveelste Open Baffle
Dream on. Dat is echt de grootste fabel die er is.nvdsande schreef:Sterker nog, ik zou nooit andermans speakers omlaag halen ook al heb ik ze WEL gehoord.SSassen schreef:Ik zou het nooit in mijn hoofd halen om door anderen gemaakte speakers omlaag te halen zonder ze gehoord te hebben.
Iets kan simpelweg niet mijn smaak zijn, of misschien vind ik het ronduit dom en imbeciel.
Uiteindelijk gaat het erom dat die persoon blij is met z'n keuze.
Wat heeft het dan voor zin om daar ongezouten mijn mening over te gaan spuwen?
Daarom snap ik ook het "uitdagen" niet helemaal.
Net alsof het erom gaat wie er nu precies gelijk heeft.
Wat een beetje een vreemd uitgangspunt is over iets waar iedereen per definitie al een andere beleving en smaak over heeft?
Dat is net zo kansloos als gaan twisten over wat de beste wijn, whiskey of auto is.
ds23man schreef:Niet het een of ander, maar de gemiddelde opnametechneut ( en ook de muzikant) wil graag een monitor in de studio die recht is. Als je gaat werken op een systeem met een afwijkende curve klopt het gewoon bijna nergens meer.
95% van de opnametechneuten hebben alles behalve speakers staan die volgens de boekjes correct zouden moeten zijn.
Google de meest populaire merken, kijk eens hoe ze meten en uit welke onderdelen ze bestaan.
Dan heb ik het niet eens over de persoonlijk voorkeur van die techneut, de voorkeur van het platenlabel en voor welk publiek/medium je produceert, als het om klankkleur gaat.
Overigens zie ik nog steeds niet wat er mis is met het feit dat ik misschien bepaalde opnames anders zou willen horen qua klankkleur?
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: de zoveelste Open Baffle
En dit is soms ook waarom ik me schaam om bepaalde mensen.leonidas schreef:En ik zit weer met verbazing te lezen.
Zoveel mensen of-topick en verkapt hun eigen mening aan het ventileren.
Mijn uitnodiging blijft staan : kom een keer luisteren als je interesse hebt in open baffle.
Waarom moet de meet maffia altijd interfereren ?
Mijn smeek bede : laat mij a.u.b. een draadje om mijn bevindingen te posten !!
Alles wat ik wil is op mijn eigen manier dingen aanpakken en dit delen met mensen die het leuk vinden.
Zou toch moeten kunnen ?
Ik ben niet eens meer boos maar alleen maar moe.
Het is toch belachelijk dat mensen mij niet durven benaderen in de angst om aangevallen te worden !
mvgr. Leon
Vooral omdat er idd een soort beeld gaat ontstaan van een meet maffia.
Leon zijn manier zou ook niet mijn manier zijn om iets te creëren, maar dan kan ik hem daar nog steeds wel in respecteren?
Laat iedereen lekker z'n ding doen.
Re: de zoveelste Open Baffle
In China zijn ze nu zover dat ze mijn ontwerp daar gebouwd hebben.
Hun eerste bevindingen zijn ZEER positief.
Ze willen nog wat testen doen met een dikkere versterker.
mvgr. Leon
Hun eerste bevindingen zijn ZEER positief.
Ze willen nog wat testen doen met een dikkere versterker.
mvgr. Leon
Re: de zoveelste Open Baffle
Daar gaan ze veel plezier aan beleven 
Re: de zoveelste Open Baffle
In dat geval heb je de verkeerde forum-sectie gekozen.leonidas schreef:Mijn smeek bede : laat mij a.u.b. een draadje om mijn bevindingen te posten !!
Je had dan beter deze kunnen nemen : viewforum.php?f=59
Daar ben je verzekerd van 0.0 commentaar.
Re: de zoveelste Open Baffle
Forumgenoten kunnen ook gewoon elkaar in hun waarde te laten in plaats van ellenlange nutteloze discussies te voeren in een draadje waar dat totaal niet thuis hoort. Doe dat lekker in het kantine of zanbak gedeelte!ray5150 schreef:In dat geval heb je de verkeerde forum-sectie gekozen.leonidas schreef:Mijn smeek bede : laat mij a.u.b. een draadje om mijn bevindingen te posten !!
Je had dan beter deze kunnen nemen : viewforum.php?f=59
Daar ben je verzekerd van 0.0 commentaar.
Commentaar geven kan altijd, of het nu een opmerking, vraag of kritiek is. Allemaal even prima. Maar hier is het over het algemeen meer van het niveau afzeiken om te zeiken.
Ben je sceptisch, prima, maar ga dan eerst luisteren voordat je negatief commentaar geeft!
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: de zoveelste Open Baffle
Als je een beetje door lijkt te slaan? Ik kan het mis hebben, maar het lijkt erop dat je door het uiten van je frustraties moeite hebt met het vinden van de enter toets?
...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: de zoveelste Open Baffle
pffffff kunnen we t weer over luidsprekers hebben?
beetje respect mag wel hoor, we zijn niet allemaal redacteurSSassen schreef:Als je een beetje door lijkt te slaan? Ik kan het mis hebben, maar het lijkt erop dat je door het uiten van je frustraties moeite hebt met het vinden van de enter toets?...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: de zoveelste Open Baffle
M’n beste Henkjan, dit is een klassiek geval van de pot verwijt de ketel met een stuk garnering van wie kaatst kan de bal verwachten ...Henkjan schreef:... beetje respect mag wel hoor, we zijn niet allemaal redacteur
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: de zoveelste Open Baffle
P.s. het hypocriete in dit soort discussies vind ik overigens het feit dat men graag en zonder vraagtekens erbij te zetten gebruik maakt van alle verworvenheden van de wetenschap. C.q. de wis- en natuurkunde die de basis vormt waarom een luidspreker überhaupt functioneert.
Maar als er dan geopperd wordt dat men diezelfde wis- en natuurkunde moet gebruiken om normen en standaarden te maken waaraan apparatuur dient te voldoen dan zijn opeens onze zintuigen leidend?
Als onze zintuigen zo onfaalbaar waren waarom hebben we dan gereedschappen nodig als een klok, een lineaal, een maatbeker, een stemvork, etc. etc.
Dat is omdat onze zintuigen faalbaar zijn en niet in staat consistent, of reproduceerbaar, zaken waar te nemen. Dat is de reden dat wij meetinstrumenten gebruiken, normen en standaarden hebben gecreëerd en deze vormen de basis van onze (technische) industrie en garanderen reproduceerbaarheid, consistentie, etc.
Audioweergave is gevangen binnen dezelfde grenzen die alle andere elektronische/elektromechanische apparatuur beperkingen oplegt, dus ook hier is diezelfde wis- en natuurkunde leidend. Daaraan voorbij gaan is proberen argumenten te vinden dat wit zwart is en zwart wit, puur omdat iemand zichzelf die mening heeft aangemeten.
Een mening is echter alleen verdedigbaar als deze niet breekt met de feitelijke waarheid. Ik kan bijvoorbeeld probleemloos stellen dat ik geel een mooie kleur vind, da’s echter geheel persoonlijk, er is hier geen toetsing nodig aan de praktijk. Op het moment dat ik zeg dat ik van mening ben dat gras blauw is in plaats van groen dan is dat eenvoudig te controleren en aantoonbaar onjuist.
Daarmee is een mening alleen te verdedigen op persoonlijk vlak en niet op vlakken waar deze getoetst kan worden aan de feitelijke werkelijkheid.
Kortom, als mensen graag willen experimenteren met audio weergave en daarbij een eigen geluid, MyFi, nastreven dan zal ik de laatste zijn die daar tegen ageert. Op het moment dat men echter beweert dat dit een betere benadering is van werkelijkheidsweergave dan verzanden we in een ‘gras is blauw’ discussie. Zo simpel is het feitelijk.
Maar als er dan geopperd wordt dat men diezelfde wis- en natuurkunde moet gebruiken om normen en standaarden te maken waaraan apparatuur dient te voldoen dan zijn opeens onze zintuigen leidend?
Als onze zintuigen zo onfaalbaar waren waarom hebben we dan gereedschappen nodig als een klok, een lineaal, een maatbeker, een stemvork, etc. etc.
Dat is omdat onze zintuigen faalbaar zijn en niet in staat consistent, of reproduceerbaar, zaken waar te nemen. Dat is de reden dat wij meetinstrumenten gebruiken, normen en standaarden hebben gecreëerd en deze vormen de basis van onze (technische) industrie en garanderen reproduceerbaarheid, consistentie, etc.
Audioweergave is gevangen binnen dezelfde grenzen die alle andere elektronische/elektromechanische apparatuur beperkingen oplegt, dus ook hier is diezelfde wis- en natuurkunde leidend. Daaraan voorbij gaan is proberen argumenten te vinden dat wit zwart is en zwart wit, puur omdat iemand zichzelf die mening heeft aangemeten.
Een mening is echter alleen verdedigbaar als deze niet breekt met de feitelijke waarheid. Ik kan bijvoorbeeld probleemloos stellen dat ik geel een mooie kleur vind, da’s echter geheel persoonlijk, er is hier geen toetsing nodig aan de praktijk. Op het moment dat ik zeg dat ik van mening ben dat gras blauw is in plaats van groen dan is dat eenvoudig te controleren en aantoonbaar onjuist.
Daarmee is een mening alleen te verdedigen op persoonlijk vlak en niet op vlakken waar deze getoetst kan worden aan de feitelijke werkelijkheid.
Kortom, als mensen graag willen experimenteren met audio weergave en daarbij een eigen geluid, MyFi, nastreven dan zal ik de laatste zijn die daar tegen ageert. Op het moment dat men echter beweert dat dit een betere benadering is van werkelijkheidsweergave dan verzanden we in een ‘gras is blauw’ discussie. Zo simpel is het feitelijk.
Re: de zoveelste Open Baffle
mooi verwoord!
Re: de zoveelste Open Baffle
Het is wel zo dat bijna alle grote namen in de luidsprekerwereld de uiteindelijke ‘voicing’ op het gehoor doen, dit dus na de grove filtering die wel door metingen tot stand is gekomen. Een speaker die puur op grond van metingen is gefilterd, klinkt vaak wat saai en levenloos. Ik denk juist omdat ons gehoor geen perfect lineair meet instrument is, dit nodig is om het lekker te laten klinken, en dan heb ik het over een db erbij, een halve db eraf, meer niet, dat zijn al flink hoorbare verschillen en absoluut nog hifi.
Re: de zoveelste Open Baffle
Helemaal gelijk Sander.
Ik ben blij met het compliment , dat je gaf , door mijn ontwerp myfi te noemen want dat is helemaal waar.
Tevens ben ik mij ervan bewust , dat in verhouding tot jou , ik maar een prutser aan de zijlijn ben.
Ik gooi dan maar wat door mekaar , op mijn domme manier , en hoop dan dat er mensen zijn die achterlijk genoeg zijn , om dit nog leuk te vinden ook.
Soms barst ik van het geluk en blijkt dit ook nog zo te zijn.
Hiermee onderschrijf ik de superieure aanpak van Sander !
Kunnen we nu weer terug naar mijn gepruts al is het alleen maar met een stelletje audio imbecielen die er toch geen verstand van hebben ?
Oh ….Sander : blijf me er iedere keer aan herinneren hoe slecht ik bezig ben !!
mvgr. Leon
Ik ben blij met het compliment , dat je gaf , door mijn ontwerp myfi te noemen want dat is helemaal waar.
Tevens ben ik mij ervan bewust , dat in verhouding tot jou , ik maar een prutser aan de zijlijn ben.
Ik gooi dan maar wat door mekaar , op mijn domme manier , en hoop dan dat er mensen zijn die achterlijk genoeg zijn , om dit nog leuk te vinden ook.
Soms barst ik van het geluk en blijkt dit ook nog zo te zijn.
Hiermee onderschrijf ik de superieure aanpak van Sander !
Kunnen we nu weer terug naar mijn gepruts al is het alleen maar met een stelletje audio imbecielen die er toch geen verstand van hebben ?
Oh ….Sander : blijf me er iedere keer aan herinneren hoe slecht ik bezig ben !!
mvgr. Leon
Re: de zoveelste Open Baffle
En daarom vind de ene een luidspreker prachtig en de ander helemaal niet .Walt schreef:Het is wel zo dat bijna alle grote namen in de luidsprekerwereld de uiteindelijke ‘voicing’ op het gehoor doen, dit dus na de grove filtering die wel door metingen tot stand is gekomen. Een speaker die puur op grond van metingen is gefilterd, klinkt vaak wat saai en levenloos. Ik denk juist omdat ons gehoor geen perfect lineair meet instrument is, dit nodig is om het lekker te laten klinken, en dan heb ik het over een db erbij, een halve db eraf, meer niet, dat zijn al flink hoorbare verschillen en absoluut nog hifi.
Ingewikkelder is het volgens mij niet .
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: de zoveelste Open Baffle
M’n excuses Leon, het is absoluut niet mijn bedoeling jouw creaties weg te zetten als gepruts, in dat geval begrijp je m’n insteek verkeerd.
Wat belangrijk is, en dit geld voor ons beiden, is dat je plezier beleeft aan het ontwerp en bouw van je creaties, als ze vervolgens in jouw beleving goed klinken dan heb je je doel bereikt. Plezier en voldoening krijgen uit het beoefenen van een hobby is immers waar het om draait, toch?
Je bewandelt echter een pad waarbij je duidelijk aangeeft dat je eigen voorkeuren (en oren) leidend zijn, da’s prima, vandaar ook mijn MyFi opmerking, en dat onderschrijf je zelf ook.
Kortom, laten we iedereen op dit forum in zijn of haar waarde laten. Termen als gepruts, dom, of imbecielen zal ik niet gebruiken om jouw creaties, of insteek, te beschrijven. Immers we begrijpen allebei dondersgoed dat er twee kampen zijn in audio, het MyFi kamp en het HiFi kamp.
Ik heb niet de illusie dat ik het MyFi kamp kan overtuigen dat hun insteek niet aansluit bij hetgeen het HiFi kamp nastreeft; een zo exact mogelijke reproductie en vice versa. Daarom lijkt het mij beter elkaars insteek te respecteren met constatering dat we allebei plezier beleven aan een gemeenschappelijke hobby.
Wat belangrijk is, en dit geld voor ons beiden, is dat je plezier beleeft aan het ontwerp en bouw van je creaties, als ze vervolgens in jouw beleving goed klinken dan heb je je doel bereikt. Plezier en voldoening krijgen uit het beoefenen van een hobby is immers waar het om draait, toch?
Je bewandelt echter een pad waarbij je duidelijk aangeeft dat je eigen voorkeuren (en oren) leidend zijn, da’s prima, vandaar ook mijn MyFi opmerking, en dat onderschrijf je zelf ook.
Kortom, laten we iedereen op dit forum in zijn of haar waarde laten. Termen als gepruts, dom, of imbecielen zal ik niet gebruiken om jouw creaties, of insteek, te beschrijven. Immers we begrijpen allebei dondersgoed dat er twee kampen zijn in audio, het MyFi kamp en het HiFi kamp.
Ik heb niet de illusie dat ik het MyFi kamp kan overtuigen dat hun insteek niet aansluit bij hetgeen het HiFi kamp nastreeft; een zo exact mogelijke reproductie en vice versa. Daarom lijkt het mij beter elkaars insteek te respecteren met constatering dat we allebei plezier beleven aan een gemeenschappelijke hobby.
Re: de zoveelste Open Baffle
Laatste update via Facebook.
Hi Leon, today we've done the listening session with the big amp, a guy was a professional for audio workshop on TV station and has listened to many sets, he said it's a total success and he will later bring his collegues here to listen together, and another guy asked if we can produce and sell him a pair. It was supposed to be 1 hour but actually lasted around 3 hours. The design is splendid and we love it!
Leonidas asking :Remember: Lao Lii has to be 125% satisfied ! So if he is happy l’m also happy
He's more than satisfied I ensure you, and he said thank you so much for the design which makes him get a wonderful sound better than his imagination before the development.
Toch weer iemand blij gemaakt
mvgr. Leon
Hi Leon, today we've done the listening session with the big amp, a guy was a professional for audio workshop on TV station and has listened to many sets, he said it's a total success and he will later bring his collegues here to listen together, and another guy asked if we can produce and sell him a pair. It was supposed to be 1 hour but actually lasted around 3 hours. The design is splendid and we love it!
Leonidas asking :Remember: Lao Lii has to be 125% satisfied ! So if he is happy l’m also happy
He's more than satisfied I ensure you, and he said thank you so much for the design which makes him get a wonderful sound better than his imagination before the development.
Toch weer iemand blij gemaakt
mvgr. Leon
Re: de zoveelste Open Baffle
Mooi toch! Het is weer duidelijk waar we staan!
Re: de zoveelste Open Baffle
Tis akelig stil ineens.
Zou ik dan toch iets "goeds" doen ?
jongens toch
satefan , sander enzo , zeik me nog een keer af !!
Dit forum is toch te gek voor woorden.
Als je , wat je doet , niet in verbaal geneuzel kunt verpakken , ben je gewoon fout !!
trouwens : voor alle mensen die hier niet meer openbaar durven te posten (omdat ze bang zijn voor de meet maffia), alle gegevens voor de Liionidas OB , kun je gewoon van me krijgen. Gewoon een PB tje sturen , dan blijf je gespaart voor de meet maffia
mvgr. Leon
Zou ik dan toch iets "goeds" doen ?
jongens toch
Dit forum is toch te gek voor woorden.
Als je , wat je doet , niet in verbaal geneuzel kunt verpakken , ben je gewoon fout !!
trouwens : voor alle mensen die hier niet meer openbaar durven te posten (omdat ze bang zijn voor de meet maffia), alle gegevens voor de Liionidas OB , kun je gewoon van me krijgen. Gewoon een PB tje sturen , dan blijf je gespaart voor de meet maffia
mvgr. Leon
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: de zoveelste Open Baffle
Gaat ie weer. Niemand zeikt je toch af?
Dat jij dat gevoel hebt bij elke post zegt meer over jou dan over de posters.
Jij wilt in je waarde gelaten worden, maar jij laat degenen die het anders doen ook niet in hun waarde.
Dat jij dat gevoel hebt bij elke post zegt meer over jou dan over de posters.
Jij wilt in je waarde gelaten worden, maar jij laat degenen die het anders doen ook niet in hun waarde.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: de zoveelste Open Baffle
Leon? Sorry? Ik geef inzicht in mijn motivatie om hier te reageren en jij reageert verongelijkt en met een reactie die past bij een kind van 12? Beetje jammer en dan druk ik mij nog voorzichtig uit.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: de zoveelste Open Baffle
Zucht....leonidas schreef:Tis akelig stil ineens.
Zou ik dan toch iets "goeds" doen ?
jongens tochsatefan , sander enzo , zeik me nog een keer af !!
Dit forum is toch te gek voor woorden.
Als je , wat je doet , niet in verbaal geneuzel kunt verpakken , ben je gewoon fout !!
trouwens : voor alle mensen die hier niet meer openbaar durven te posten (omdat ze bang zijn voor de meet maffia), alle gegevens voor de Liionidas OB , kun je gewoon van me krijgen. Gewoon een PB tje sturen , dan blijf je gespaart voor de meet maffia
mvgr. Leon
Re: de zoveelste Open Baffle
Sander , na je interfereren , via Facebook , bij PureAudioProject , zijn jouw intenties voor mij helemaal duidelijk !!
Sorry zeggen helpt niet meer.
In mijn ogen ben je gewoon een klein rancuneus mannetje.
Maar ik blijf onderstrepen dat jij geweldig bent en ik niet!!
(omdat Ze"ev al ingenieurs (zoals jij) zat had via Mundorf , had hij geen behoefte meer aan jou.
Weer iemand die zich zelf zit te herhalen.
Je gaat me toch niet vertellen dat vanuit jouw standpunt de term myfi positief bedoeld was?
Blijf hier gewoon weg !! Laat dit myfi zijn maar bemoei je er niet mee.
Ga Tom steunen.
Ik heb aan jouw opmerkingen geen enkele behoefte.
Je schrikt mensen af en draagt NIETS bij.
Ja , ik ben boos !!
En het is niet over.
Sorry zeggen helpt niet meer.
In mijn ogen ben je gewoon een klein rancuneus mannetje.
Maar ik blijf onderstrepen dat jij geweldig bent en ik niet!!
(omdat Ze"ev al ingenieurs (zoals jij) zat had via Mundorf , had hij geen behoefte meer aan jou.
Weer iemand die zich zelf zit te herhalen.
Je gaat me toch niet vertellen dat vanuit jouw standpunt de term myfi positief bedoeld was?
Blijf hier gewoon weg !! Laat dit myfi zijn maar bemoei je er niet mee.
Ga Tom steunen.
Ik heb aan jouw opmerkingen geen enkele behoefte.
Je schrikt mensen af en draagt NIETS bij.
Ja , ik ben boos !!
En het is niet over.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: de zoveelste Open Baffle
Zeg Leon, even van man tot man, want dit wilde ik toch even kwijt.
Ik vind het prachtig om te zien en bewonderingswaardig hoe jij jongeren weet te enthousiasmeren voor zelfbouw, hun op weg helpt maar ook zelf dingen laat uitzoeken.
Dat is ook het beeld wat ik van je heb, een sympathieke docent die bevlogen is met audio en daarom ook graag anderen enthousiast maakt voor onze hobby. Behulpzaam, geduldig en ter zake kundig zijn trefwoorden die mij zo te binnen schieten.
Daarom kan ik je negatieve en neerbuigende reacties hier in dit topic moeilijk plaatsen, of is het beeld wat ikzelf van jou gecreëerd heb misschien niet kloppend met de werkelijkheid?
Ik vind het prachtig om te zien en bewonderingswaardig hoe jij jongeren weet te enthousiasmeren voor zelfbouw, hun op weg helpt maar ook zelf dingen laat uitzoeken.
Dat is ook het beeld wat ik van je heb, een sympathieke docent die bevlogen is met audio en daarom ook graag anderen enthousiast maakt voor onze hobby. Behulpzaam, geduldig en ter zake kundig zijn trefwoorden die mij zo te binnen schieten.
Daarom kan ik je negatieve en neerbuigende reacties hier in dit topic moeilijk plaatsen, of is het beeld wat ikzelf van jou gecreëerd heb misschien niet kloppend met de werkelijkheid?
