Anne Douwe Demo Muug Wat voor UGT moet er nu in ik heb de luxe om te kiezen 5 of 6 K
De Anode spanning is een 40 volt lager de trafo levert 310 volt en geen 360 of 370 met de MonoBill
Maar is wel berekend op 4 x 7027 en nu komen er 2 7027 in of KR88
Kan ik die straffeloos omwisselen
En ik wil er net als bij de Versterker met Kathode Feedback terug koppeling
Kan ik dat stuk met de fase draaier en 6J5 gewoon kopiëren alleen wat bijwerken de 6J5 wil ik een 6SN7 is veel mooier om te zien
De Fasedraaier wil proberen met de ECC99 Ik wil dat eens proberen
Een Schakelaar om te kiezen tussen Triode of Ultralineair
De feedback maak ik niet schakelbaar
Heb je zin en tijd

Anne

Hoe bedoel je dat Leo
Net achter de trafo komt een tussen schot van aluminium
Daar kan dan ook een en ander op worden gemonteerd aan beide kanten
Aan de onderkant is het erg vol heb ik het gevoel
Ik heb een print voor het negatief een voor 6.3 volt DC voor de eerste buis 6SN7
De fase draaier ECC99 en KT88 of 7027 op wisselspanning 6.3Volt
De midden tap van de gloei wikkeling op de trafo voor ECC99 moet die ergens op het Aardpunt komen
En ook de midden tap van de gloei wikkeling KT88 ook op het Aardpunt?
Moet er voor de 7027 er een andere kathode meet weerstand in als voor de KT88
Moet er voor de 7027 ook een andere stroombron in
De autobias en moet de Meet weerstand in de kathode 12 Ω zijn

of 10 Ω
De stroombron is een stereo printje maar dat lijkt me geen probleem toch
Indien In schakel vertraging met print moet er ook een gelijkspanning van 12 of 15 volt in
Als ik de In schakel vertraging maak met de 6C45 en een relais maakt het een stuk simpeler
De smoorspoel komt tegen het hout geschroefd
Ik heb nog geen schema Daar moet wat aan worden gedaan
Eerst
