Ik heb er geen plek voor Wow dit is mooi
Dit is zo Cool
Moderator: Beheerdersteam
Re: Dit is zo Cool
Er zit een computer in die berekent de Harm.vervorming en schrijft de golfvorm
Dat vind ik Cool ook op de manier hoe het mechanisme is gebouwd
Maar kennelijk beoordelen we beide het anders , Jammer
Dat vind ik Cool ook op de manier hoe het mechanisme is gebouwd
Maar kennelijk beoordelen we beide het anders , Jammer
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Dit is zo Cool
Ik bedoel dat je een link post met een lap tekst hoe je iets bouwt waarbij het me niet duidelijk wordt wat je bouwt...

Re: Dit is zo Cool
Tja dat kunnen wij verder niet helpen Gerhard.
Hij is leuk Bert! De man moet wel erg veel tijd over hebben
Hij is leuk Bert! De man moet wel erg veel tijd over hebben
Re: Dit is zo Cool
Hehe Eindelijk nog iemand die dit ook leuk vindPjotr schreef:Tja dat kunnen wij verder niet helpen Gerhard.
Hij is leuk Bert! De man moet wel erg veel tijd over hebben
Het is gewoon een km afstand vanaf het normale denk patroon met alle huidige techniek van touch screens.
wat tijd betreft , ach ik vind het een genot om het te zien werken al zit dat ding 1% abuis
Ik had nog leuker gevonden met oude meccano stripjes .
Dank voor je support
