Productvergelijk Groninger worst en Friese worst?ds23man schreef:Groninger verse worst en bananen....
14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Pas maar op, anders neem ik 10 blikken Unox knakworsten mee....Henkjan schreef:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Oke,Groninger droge worst bij de keurslager weg ,staat genoteerd en ik neem ook nog wel een setje glaswerk, streamer en dac mee,als iemand anders er zijn speakers aan wil knopen, kan het beluisterd worden.
Ben wel benieuwd naar Dre zijn dac over glaswerk.
Ben wel benieuwd naar Dre zijn dac over glaswerk.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Zo te zien houden we het zaterdag niet droog. Dus een partytent voor Kees zijn regensensor zal wel welkom zijn!
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- Rudy_h
- Ook commercieel actief
- Berichten: 73
- Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
- Locatie: Groningen
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
De begin posts zijn aangepast met wat meer informatie, als er nog wat bij moet laat het dan even weten.
Ruud
Ruud
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Ja, ik neem de half afgebouwde monstertjes mee.. Die spelen nu al op een labvoeding (die ik ook meeneem)
Hoop dat er ook wat hoog-rendement speakertjes zijn..
Kees
Hoop dat er ook wat hoog-rendement speakertjes zijn..
Kees
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Ik moet wel op tijd weg, want wordt verwacht in theater in Helmond zaterdagavond.
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
uiteraard voor driedubbel tarief omdat je zo laat bent met opgevenThomox schreef:Kan ik me nog aanmelden?
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
USB of Sp/dif?democles schreef:Oke,Groninger droge worst bij de keurslager weg ,staat genoteerd en ik neem ook nog wel een setje glaswerk, streamer en dac mee,als iemand anders er zijn speakers aan wil knopen, kan het beluisterd worden.
Ben wel benieuwd naar Dre zijn dac over glaswerk.
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Kan beide!USB of Sp/dif?
Ik neem een Kadash dac mee, die gaat via SP/dif. ( Allo digi one)
Voor USB stop ik nog een odroid C1 computertje met Max2play in de bananen doos,maar dat wordt dan iets sleutelen.
Ondertussen bezig met inpakken,MAAR IK KAN NIET KIEZEN tussen de eindversterkers !!
Keuze gemaakt,dezelfde eindversterkers als vorig jaar met een nieuwe 6N23P voorversterker en een AD1865 Salas gevoede buizendac als toetje
En de Groninger droge worst is ook binnen
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Dat klinkt goed!
De driver van de Amanero heb ik op een stick gezet.
De driver van de Amanero heb ik op een stick gezet.
- Rudy_h
- Ook commercieel actief
- Berichten: 73
- Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
- Locatie: Groningen
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Je staat erbijThomox schreef:Kan ik me nog aanmelden?
Re: 14e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 19 Oktober 2019
Driver op stick,is als het goed is niet nodig
Zit al ingebouwd in Max2play.
Zit al ingebouwd in Max2play.
