Ik ben nieuw
Moderator: Beheerdersteam
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: Ik ben nieuw
Ik ben al 61 jaar nieuw hier.. leer nog iedere dag wat nieuws.. welkom dus... Als je er niet uit komt of bijzondere dingen moet maken ben je hier wel op het juiste forum...
Kees
Kees
Re: Ik ben nieuw
Welkom Moshe
Super forum hier Er is altijd wel een specialist hier te vinden Die je ook helpt !
Super forum hier Er is altijd wel een specialist hier te vinden Die je ook helpt !
