3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ondanks vijf katten en drie kinderen heb ik nooit schade gehad.
Alleen een oppas kat joeg de rolrand en een tweeter in.
Alleen een oppas kat joeg de rolrand en een tweeter in.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Er stond vandaag weer een Akiko AC tuning stick mk2 te koop op hifi.nl, deze ook maar gekocht. De eerste tuning stick is inmiddels in gebruik, en dat valt niet tegen. Ben benieuwd of de tweede stick dit nog gaat verbeteren. Moet wel nog veel meer gaan luisteren, heb er pas paar uurtjes opzitten.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De AR voorversterker is trouwens weer uit de set gehaald, ik dacht hiermee een verbetering te bereiken, maar dat is niet het geval, hoogstens anders. Haalde toch ook wat resolutie weg, wat met mijn muzieksmaak niet altijd gewenst is. Dus nu is de set weer zoals een paar maanden geleden:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Wat gebruik je nu voor apparatuur?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Speakers kopie Daudio F1 (is alleen als prototype gebouwd door Daudio)
Versterker 2x stereo Daudio N-1000 ( Ncore 500)
ASP/volume Daudio
Metrum Hex dac
Nuc met Roon via SBooster voeding
Stekkerblokken Gigawatt en Kemp
Interlinks en USB kabel Daudio
Speakerkabels Furutech FS alfa
Netkabels Oyaide Tunami met Iego connectors
Verschillende tweaks; Akiko, Bybee, SW, Synergistic Research etc.
Versterker 2x stereo Daudio N-1000 ( Ncore 500)
ASP/volume Daudio
Metrum Hex dac
Nuc met Roon via SBooster voeding
Stekkerblokken Gigawatt en Kemp
Interlinks en USB kabel Daudio
Speakerkabels Furutech FS alfa
Netkabels Oyaide Tunami met Iego connectors
Verschillende tweaks; Akiko, Bybee, SW, Synergistic Research etc.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik moet ergens iets verkeerd doen.
Het is me in al die jaren hier bij mijn weten nog niet gelukt om een "gekantelde" foto te plaatsen.
Het is me in al die jaren hier bij mijn weten nog niet gelukt om een "gekantelde" foto te plaatsen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hier staat de foto gewoon goed...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Koop dan ook een aaifoonray5150 schreef:Ik moet ergens iets verkeerd doen.
Het is me in al die jaren hier bij mijn weten nog niet gelukt om een "gekantelde" foto te plaatsen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Klopt Peter, was precies het doel van de foto om te laten zien dat de AR SP6b er niet meer staat.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Waarom heet dit nog steeds "3 weg met AMT/AT18H52/AT10C77" ?
Het gaat al sinds pagina 40 over van alles, behalve dat wat je gezien de titel zou vermoeden.
Paul.
Het gaat al sinds pagina 40 over van alles, behalve dat wat je gezien de titel zou vermoeden.
Paul.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Als je specifieke vragen hebt m.b.t. de speakers kun je die hier gewoon stellen hoor.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Is dat dan niet accuraat meer Paul? Volgens mij probeert Walt daar nog steeds beter leven in te krijgen...
Wat heb je trouwens met de kleine dame gedaan? In de wasmand verstopt?Walt schreef:Klopt Peter, was precies het doel van de foto om te laten zien dat de AR SP6b er niet meer staat.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De kleine dame mocht gisteren nog Marcus Miller luisteren via de AT/AMT set!
Voor haar eigen kamertje hoop ik nog eens een setje Scandyna minipod Pink tegen te komen op MP, helaas is deze kleur uiterst zeldzaam.
Gr. Walter
Voor haar eigen kamertje hoop ik nog eens een setje Scandyna minipod Pink tegen te komen op MP, helaas is deze kleur uiterst zeldzaam.
Gr. Walter
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Daar heb ik er al eens 4 van ter reparatie aangeboden gekregen. Alle spreekspoelen zaten in de magneet vastgesmolten. Einde verhaal dus.
Sommige mensen denken dat het een PA systeem is.
Sommige mensen denken dat het een PA systeem is.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
In Turquoise zijn ze nog zeldzamerWalt schreef:De kleine dame mocht gisteren nog Marcus Miller luisteren via de AT/AMT set!
Voor haar eigen kamertje hoop ik nog eens een setje Scandyna minipod Pink tegen te komen op MP, helaas is deze kleur uiterst zeldzaam.
Gr. Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Als ze gek is op honden is kan dit ook een alternatief zijn:

De woofer.

De woofer.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Op MP stonden 5 stuks witte Scandyna Micropods samen voor 125 euro, met wat afdingen kwam ik op 21 euro per stuk, ze komen ergens volgende week hierheen. Ik ben benieuwd of dit nog een beetje wil klinken, het opgegeven bereik is tot 65Hz.
Ze zijn 2-weg dus ik denk dat er wel een filtertje in zal zitten, misschien eens pimpen met wat Mundorf Supreme of Audyn Plus en kijken of we er een high end geluidje uit kunnen toveren...
Gr. Walter
Ze zijn 2-weg dus ik denk dat er wel een filtertje in zal zitten, misschien eens pimpen met wat Mundorf Supreme of Audyn Plus en kijken of we er een high end geluidje uit kunnen toveren...
Gr. Walter
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
ja, dat zal passenWalt schreef:Ze zijn 2-weg dus ik denk dat er wel een filtertje in zal zitten, misschien eens pimpen met wat Mundorf Supreme of Audyn Plus en kijken of we er een high end geluidje uit kunnen toveren...![]()
ik wil je voorpret niet bederven, maar doe t lekker toch: https://www.whathifi.com/scandyna/micro ... ive/review
If you're looking for a funky alternative to a boring box design, then these desktop speakers are an ideal choice.
But in terms of sound and to a lesser extent, ergonomics, they're outclassed by their peers.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Begrijp het nu goed dat Walt een set voor bij zijn tweak verzameling aan het zoeken is?
Prachtig die desktop sub in die video. Past er helemaal bij...
Henkjan schreef:ik wil je voorpret niet bederven, maar doe t lekker toch: https://www.whathifi.com/scandyna/micro ... ive/reviewIf you're looking for a funky alternative to a boring box design, then these desktop speakers are an ideal choice.
Prachtig die desktop sub in die video. Past er helemaal bij...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De Scandyna Micropods zijn binnen. Ik heb er twee in de huiskamer aangesloten ipv de wedstrijd speakers, klinkt zo slecht nog niet, wel weinig laag uiteraard. De andere 3 staan op de kamer van de kleine:
Gr. Walter
Gr. Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik heb net een cursus gehad over invasieve soorten.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het lijken inderdaad wel konijnen.richard schreef:Ik heb net een cursus gehad over invasieve soorten.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Luidsprekerconussen en kindervingertjes oefenen een ongelofelijke aantrekkingskracht op elkaar uit...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Beetje opvoeden beperkt de risico's aanzienlijk, mijn dochter van 5 raakt ze niet aan en speelt niet in de gevarenzone. 
