Edit; Maar laat ik er aan toevoegen dat er denk ik geen luisterdag verplaatst wordt omdat jij geen auto hebt
Betere ruimtes zijn altijd welkom, vooral als de muzieklerares weer met m’n apparatuur gaat sjouwen net zoals afgelopen editie
Moderator: Beheerdersteam
Voor jou ja, ik kijk tegen een half uur extra reistijd aan vanuit VlissingenKalimba schreef:Gaat ook niet om m'n auto maar misschien wel een mooie en goed bereikbare lokatie
Wie gaat daar dan ook wonenShadow schreef:Voor jou ja, ik kijk tegen een half uur extra reistijd aan vanuit VlissingenKalimba schreef:Gaat ook niet om m'n auto maar misschien wel een mooie en goed bereikbare lokatie
Er zijn er meestal 4. Hengelo in februari, Breda in mei, Beetsterzwaag in september, en Alphen in oktober/november.Kalimba schreef:Ik wil daar naar kijken maar wie van het forum organiseert de luisterdag?
Degene die daar het initiatief toe neemtKalimba schreef:Ik wil daar naar kijken maar wie van het forum organiseert de luisterdag?
De bak zal in de stereo kast komen (ongeveer in het midden van beide luidsprekers. Net Kees een bericht gestuurd over het idee wat ik heb qua kast.Shadow schreef:Als je de filter apart houd, zet je dan zo dicht mogelijk bij de luidspreker toch?
Ik gebruik altijd de zilver/teflon kabels getwist. Die zijn vrij dun maar ik zweer bij die kabels.Henkjan schreef:maakt niet zo veel uit toch? als de kabel maar niet te dun is
Henkjan schreef:wat een formaatik vind die witte al seniel groot
betaalbaar hout: met wat mazzel heeft de kringloop wat meubels die je kan modden. Een dekenkist gaat t filter vast wel inpassen bijvoorbeeld