Nog even de dubbele boeking in mijn agenda met vrouwlief 'checken'
Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
ik kom ook.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
BertDB schreef:ik kom ook.
Nog even de dubbele boeking in mijn agenda aan vrouwlief 'meedelen'
-
ds23man
- Ook commercieel actief
De interactieve Buurman&Buurman exposistie?BertDB schreef:ik kom ook.
http://www.evenementkalender.nl/Oirscho ... itie-63276
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Ik bedenk dat ik me nog niet had aangemeld. Bij deze.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Daar doe ik het voor, Hans.
Denk ik ... *
- * Ik concludeer al 8 jaar dat ik meer naar mensen dan apparatuur heb geluisterd.
Oh, maar in dat geval kom ik ook!Marp schreef:Daar doe ik het voor, Hans.Denk ik ... *
- * Ik concludeer al 8 jaar dat ik meer naar mensen dan apparatuur heb geluisterd.
![]()
groet,
Aat
Woei ik ga proberen ook weer van de partij te zijn, ik ga even checken of een vriend van me (met auto) ook weer zin heeft. ik denk dat hij dan graag zijn Hybride planar magnetic mee wil nemen (setje wat we samen gemaakt hebben , zie https://www.youtube.com/playlist?list=P ... XMx2gbqKTg ) En ik zelf zou ook wel iets mee willen nemen , wellicht een ESL hybride (dynamisch, namelijk deze set maar dan netjes en af....
https://youtu.be/87PJ7MRaQH4?t=59 ), of een planar magnetic esl hybride. ligt er beetje aan wat ik nog kan fixen voor die tijd 
was hartstikke gezellig vorige keer dus daar zal het niet aan liggen !
bij de weg heeft er iemand nog een goede degelijke versterker ? ik heb alleen maar een pruts bak sinds dat mijn eigen reference opgeblazen is afgelopen jaar..... rook en alles
iets van 100+ in 4 ohm ? maar die niet schrikt van 2 a 3 Ohm ?
ik ben even niet bij middelen om iets beters aan te schaffen.
was hartstikke gezellig vorige keer dus daar zal het niet aan liggen !
bij de weg heeft er iemand nog een goede degelijke versterker ? ik heb alleen maar een pruts bak sinds dat mijn eigen reference opgeblazen is afgelopen jaar..... rook en alles
ik ben even niet bij middelen om iets beters aan te schaffen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Ik kan wel een stel eindversterkers meenemen. Nog eisen kwa lage im0edanties ofzo?
Hmm tja 2-4 Ohm zou perfect zijnHenkjan schreef:Ik kan wel een stel eindversterkers meenemen. Nog eisen kwa lage im0edanties ofzo?
sowieso fijn als ik iets kan lenen wat beter is dan wat ik momenteel gebruik
Henkjan heeft nog een mooie AVR voor je te koop 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
En een 4 kanaals LM4780Shadow schreef:Henkjan heeft nog een mooie AVR voor je te koop![]()
- Lohengrimas
Even kijken of dit gaat lukken, ik moet die avond strikt op tijd bij Nick Cave zijn... Ook muziek, zullen we maar zeggen. Hoop dan mijn Markaudio tweeweg af te hebben iig.
Ah leuk, kunnen we ze naast mijn Grown/Up's zettends23man schreef:Als ik mijn 3weg MFB systeem klaar heb, kom ik ook!
Er zit een Little/One review aan te komen waar ik de response nog niet helemaal van kan inschatten maar ga er vooralsnog vanuit dat we twee man sterk van de partij kunnen zijn. Met een setje Little/One en Grown/Up's. En Ponny Bortymoor
stukkie review schreef:Omdat de Little/One’s naast een set vloerstaanders stonden, zijn huisgenoten en gasten diverse keren voor de gek gehouden. Luisteraars dachten dat de vloerstaanders stonden te spelen, terwijl de Little/One’s de weergave voor hun rekening namen. Geen enkele luidspreker van dit formaat komt ook maar enigszins in de buurt van de laagweergave van de Little/One en dat verklaart het aanvankelijke ongeloof bij de luisteraars. “Wat? Komt dit geluid uit die kleine kastjes?”, zo luidde met zoveel woorden telkens de reactie van de argeloze luisteraars.
Ik ga deze speaker met FusionAMP setup demonstreren:
Het goede nieuws is dat ze al een tijdje klaar zijn en spelen. Dus geen dead-line stress deze keer
Groet,
Satefan
PS: Waarom de foto opeens gedraaid is, is me een raadsel. Op de normale stand genomen met mn telefoon. Als je er op klinkt zie je 'm in normale oriëntatie.
Het goede nieuws is dat ze al een tijdje klaar zijn en spelen. Dus geen dead-line stress deze keer
Groet,
Satefan
PS: Waarom de foto opeens gedraaid is, is me een raadsel. Op de normale stand genomen met mn telefoon. Als je er op klinkt zie je 'm in normale oriëntatie.
IE zeker?ray5150 schreef:Nee, hoor. hier niet...
Eigenlijk is dat achterhaald sinds we digitaal fotograferen en ook niet nodig. De foto wordt opgeslagen zoals het uit de chip komt. Hou je de chip op zijn kant, ja dan staat de foto ook op zijn kant. Is al zo lang er digitale camera's bestaan en was eigenlijk vroeger met film ook zo
De foto goed roteren in de camera zelf kost extra geheugen en veel extra processing/rekentijd. Dat wordt dan ook niet gedaan. I.p.v. die extra processing real time te doen wordt de oriëntatie van de foto in een attribuut/EXIF data geschreven. Het is dan aan de software die het materiaal gebruikt om de foto juist te roteren en af te beelden. Dat dat soms niet standaard gebeurt is eigenlijk niet meer van deze tijd.
Kan iemand uit Noord-Holland een pakje meenemen voor Bert? Ik zie bijv. Knuisje uit Julianadorp. Daar ben ik nogal eens in de buurt dus kan ik een keer eind van de middag langs rijden om het pakje af te geven.
Het gaat om deze microfoons:
viewtopic.php?f=21&t=27446
Het gaat om deze microfoons:
viewtopic.php?f=21&t=27446