Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door BertDB »

ik kom ook.
Nog even de dubbele boeking in mijn agenda met vrouwlief 'checken' :-$
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Barry2001 »

BertDB schreef:
ik kom ook.
Nog even de dubbele boeking in mijn agenda aan vrouwlief 'meedelen' :-$
:goedzo:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door ds23man »

BertDB schreef:
ik kom ook.
Nog even de dubbele boeking in mijn agenda met vrouwlief 'checken' :-$
De interactieve Buurman&Buurman exposistie?

http://www.evenementkalender.nl/Oirscho ... itie-63276
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Marp »

Ik bedenk dat ik me nog niet had aangemeld. Bij deze.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door hannesie »

Leuk, ook gezellig je weer te zien.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Marp »

Daar doe ik het voor, Hans. :bakkie: Denk ik ... *
  • * Ik concludeer al 8 jaar dat ik meer naar mensen dan apparatuur heb geluisterd. :lol:
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door AatV »

Marp schreef:
Daar doe ik het voor, Hans. :bakkie: Denk ik ... *
  • * Ik concludeer al 8 jaar dat ik meer naar mensen dan apparatuur heb geluisterd. :lol:
Oh, maar in dat geval kom ik ook! :mrgreen:

groet,
Aat
D-Ilon
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 27 nov 2009, 17:31
Locatie: Sleeuwijk

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door D-Ilon »

Ik ben er ook bij. :mrgreen:
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door WrineX »

Woei ik ga proberen ook weer van de partij te zijn, ik ga even checken of een vriend van me (met auto) ook weer zin heeft. ik denk dat hij dan graag zijn Hybride planar magnetic mee wil nemen (setje wat we samen gemaakt hebben , zie https://www.youtube.com/playlist?list=P ... XMx2gbqKTg ) En ik zelf zou ook wel iets mee willen nemen , wellicht een ESL hybride (dynamisch, namelijk deze set maar dan netjes en af.... :) https://youtu.be/87PJ7MRaQH4?t=59 ), of een planar magnetic esl hybride. ligt er beetje aan wat ik nog kan fixen voor die tijd :)
was hartstikke gezellig vorige keer dus daar zal het niet aan liggen !

bij de weg heeft er iemand nog een goede degelijke versterker ? ik heb alleen maar een pruts bak sinds dat mijn eigen reference opgeblazen is afgelopen jaar..... rook en alles :( iets van 100+ in 4 ohm ? maar die niet schrikt van 2 a 3 Ohm ?

ik ben even niet bij middelen om iets beters aan te schaffen. :(
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Henkjan »

Ik kan wel een stel eindversterkers meenemen. Nog eisen kwa lage im0edanties ofzo?
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door WrineX »

Henkjan schreef:
Ik kan wel een stel eindversterkers meenemen. Nog eisen kwa lage im0edanties ofzo?
Hmm tja 2-4 Ohm zou perfect zijn :) ik durf niet te zeggen waar ze nu zitten ik zal dat binnenkort even meten , ik heb er nu ook een weerstandje voor zitten :) want mijn slechte AVR vond het niet leuk meer op hoog volume :)

sowieso fijn als ik iets kan lenen wat beter is dan wat ik momenteel gebruik :) , ik moet alleen nog even kijken hoe ik het doe met volume dan :)
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Shadow »

Henkjan heeft nog een mooie AVR voor je te koop :wink:
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door meanman64 »

Kom ook
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Henkjan »

Shadow schreef:
Henkjan heeft nog een mooie AVR voor je te koop :wink:
En een 4 kanaals LM4780 :mrgreen:
Gebruikersavatar
Lohengrimas
Berichten: 188
Lid geworden op: wo 03 aug 2016, 17:06
Locatie: 070

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Lohengrimas »

Even kijken of dit gaat lukken, ik moet die avond strikt op tijd bij Nick Cave zijn... Ook muziek, zullen we maar zeggen. Hoop dan mijn Markaudio tweeweg af te hebben iig.
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door motoindo »

ds23man schreef:
Als ik mijn 3weg MFB systeem klaar heb, kom ik ook!
Ah leuk, kunnen we ze naast mijn Grown/Up's zetten 8)
grownup.08S5-4.6.jpg
Er zit een Little/One review aan te komen waar ik de response nog niet helemaal van kan inschatten maar ga er vooralsnog vanuit dat we twee man sterk van de partij kunnen zijn. Met een setje Little/One en Grown/Up's. En Ponny Bortymoor :lol: nu al zin in !
stukkie review schreef:
Omdat de Little/One’s naast een set vloerstaanders stonden, zijn huisgenoten en gasten diverse keren voor de gek gehouden. Luisteraars dachten dat de vloerstaanders stonden te spelen, terwijl de Little/One’s de weergave voor hun rekening namen. Geen enkele luidspreker van dit formaat komt ook maar enigszins in de buurt van de laagweergave van de Little/One en dat verklaart het aanvankelijke ongeloof bij de luisteraars. “Wat? Komt dit geluid uit die kleine kastjes?”, zo luidde met zoveel woorden telkens de reactie van de argeloze luisteraars.
8) 8) 8)
wol5455
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 17:40

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door wol5455 »

Wol5455 komt ook
Rick76
Berichten: 172
Lid geworden op: ma 03 dec 2018, 22:13

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Rick76 »

Kom ook
wol5455
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 17:40

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door wol5455 »

Waarschijnlijk gaat mijn zoon ook mee
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door satefan »

Ik ga deze speaker met FusionAMP setup demonstreren:
IMG_4372.JPG
Het goede nieuws is dat ze al een tijdje klaar zijn en spelen. Dus geen dead-line stress deze keer :yeah:

Groet,

Satefan

PS: Waarom de foto opeens gedraaid is, is me een raadsel. Op de normale stand genomen met mn telefoon. Als je er op klinkt zie je 'm in normale oriëntatie.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door ray5150 »

Nee, hoor. hier niet...
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Pjotr »

ray5150 schreef:
Nee, hoor. hier niet...
IE zeker?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door ray5150 »

Yep. in Edge trouwens ook.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Pjotr »

Eigenlijk is dat achterhaald sinds we digitaal fotograferen en ook niet nodig. De foto wordt opgeslagen zoals het uit de chip komt. Hou je de chip op zijn kant, ja dan staat de foto ook op zijn kant. Is al zo lang er digitale camera's bestaan en was eigenlijk vroeger met film ook zo :D De foto goed roteren in de camera zelf kost extra geheugen en veel extra processing/rekentijd. Dat wordt dan ook niet gedaan. I.p.v. die extra processing real time te doen wordt de oriëntatie van de foto in een attribuut/EXIF data geschreven. Het is dan aan de software die het materiaal gebruikt om de foto juist te roteren en af te beelden. Dat dat soms niet standaard gebeurt is eigenlijk niet meer van deze tijd.
AntonZ
Berichten: 1343
Lid geworden op: di 06 jun 2006, 23:32

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door AntonZ »

Kan iemand uit Noord-Holland een pakje meenemen voor Bert? Ik zie bijv. Knuisje uit Julianadorp. Daar ben ik nogal eens in de buurt dus kan ik een keer eind van de middag langs rijden om het pakje af te geven.

Het gaat om deze microfoons:
viewtopic.php?f=21&t=27446
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”