Twisted Pear Buffalo II
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Twisted Pear Buffalo II
Dat idee had ik ook.
Even een mooi kabeltje en wat pluggen opzoeken dus.
Even een mooi kabeltje en wat pluggen opzoeken dus.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Twisted Pear Buffalo II
Precies! Dan een mooi kastje bij Eltim bestellen en genieten maar! 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Twisted Pear Buffalo II
Ja, prima adres! Als de verkeerde onderdelen erbij zitten levert hij na heel veel discussie en ergernis uiteindelijk toch de goede onderdelen! Waar zie je tegenwoordig nog zo' service! 
Re: Twisted Pear Buffalo II
Is de meter dan wel op 1/100-ste nauwkeurig ?dre schreef:De voedingen zijn echt tot op de 1/100 volt strak af te regelen.![]()
Tja, 10 meter blijft linkNu de vraag:10 meter USB of 10m interlink.
Anne
Re: Twisted Pear Buffalo II
10m netsnoer lijkt mij het beste dan...Ah!buis schreef:Is de meter dan wel op 1/100-ste nauwkeurig ?dre schreef:De voedingen zijn echt tot op de 1/100 volt strak af te regelen.![]()
Tja, 10 meter blijft linkNu de vraag:10 meter USB of 10m interlink.![]()
![]()
Anne
Re: Twisted Pear Buffalo II
OP mijn Meterman dan Anne.Ah!buis schreef:Is de meter dan wel op 1/100-ste nauwkeurig ?dre schreef:De voedingen zijn echt tot op de 1/100 volt strak af te regelen.![]()
Tja, 10 meter blijft linkNu de vraag:10 meter USB of 10m interlink.![]()
![]()
Anne
Al mijn snoeren zijn netjes peter!Pjotr schreef:10m netsnoer lijkt mij het beste dan...Ah!buis schreef:Is de meter dan wel op 1/100-ste nauwkeurig ?dre schreef:De voedingen zijn echt tot op de 1/100 volt strak af te regelen.![]()
Tja, 10 meter blijft linkNu de vraag:10 meter USB of 10m interlink.![]()
![]()
Anne
En is DSD heilig.......
Heel goed maar beter als een goede flac.........
Ik ga er nog even naar luisteren.
Re: Twisted Pear Buffalo II
Er zit ook een schakelaar om de FIR Roll Off aan en uit te zetten.......
Wat is daar de functie van?
er zit een fast en een slow setting op..
Ik heb het idee dat de slow setting wat meer lucht aan het geheel geeft.
Wat is daar de functie van?
er zit een fast en een slow setting op..
Ik heb het idee dat de slow setting wat meer lucht aan het geheel geeft.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Twisted Pear Buffalo II
hangt van de luisteraar afdre schreef:er zit een fast en een slow setting op..
Ik heb het idee dat de slow setting wat meer lucht aan het geheel geeft.
