komt me bekend voorAh!buis schreef:Een vermoedendouwebakker schreef:ja, maar ik heb nog geen schema gezien van een versterker die zou kunnen werken![]()
Anne
Bouw van een buizenversterker met spullen van alieexpres
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bouw van een buizenversterker met spullen van alieexpres
Re: Bouw van een buizenversterker met spullen van alieexpres
En ? istie al afHenkjan schreef:komt me bekend voorAh!buis schreef:Een vermoeden![]()
Anne
Anne
