Dat is de JFet (UJN1208K) SRPP eindversterker van Reneth.ray5150 schreef:Apart ook, die "lijmklem versterker".
Ik kan me niet herinneren die eerder op het forum gezien te hebben ?
8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Als ik haar vraag dan zeker...zij wilde perse mee naar Hengelo.Shadow schreef:Leuk om je te zien Ton, m'n vrouw vraagt of je dochter (?) ook mee komt naar Breda?
Ze is trots op de creaties van Pa....en ze zal het leuk vinden dat er iemand is met dezelfde interesse in haar hobby....haken
Leuk om jullie allebei te ontmoeten.
Tot Breda
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Here you go!ds23man schreef:Geen foto's van het 3d geprinte project van Satefan?
Helaas hadden we last van een resonerende woofer, hetgeen achteraf bleek te liggen aan het feit dat 1 van de ringen niet helemaal jofel zat. Dat is nu opgelost en t speelt als een klok. De set kwam afgelopen donderdag pas uit de spuitstraat, een dagje extra voorbereiding was geen overbodige luxe geweest
Wat wel als een paal boven water staat, is dat de ronde vorm van de kast, in combinatie met de 3D geprinte 'hyperguide' een zeer mooie afstraling geeft, dat was in de grote ruimte goed waar te nemen. Het maakte vrij weinig uit waar je in de ruimte stond, het grote stereo-beeld bleef zeer goed overeind. De off-axis metingen gaven dit al aan, en werden bevestigd bij het luisteren.
We hopen bij een volgende luisterdag een volwaardige demo te kunnen geven.
Groet,
Satefan
Laatst gewijzigd door satefan op ma 04 feb 2019, 11:04, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Vraagje, zijn beide woofers actief?
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Jazeker. Het is een volledig actief (Hypex FusionAMP) systeem waarbij de woofers in fase staan. Resultaat is een impulse-vrij (of arm) systeem.hannesie schreef:Vraagje, zijn beide woofers actief?
Satefan
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
OK, ik was even nieuwsgierig, heb zelf hier een systeempje staan met dan aan de onderkant een passief woofer en de bovenste is dan met een coaxiale tweeter.
Ik ben benieuwd, ik heb, mede door deze aansturing er wel een hoge verwachting van, dus tot de volgende keer.

Ik ben benieuwd, ik heb, mede door deze aansturing er wel een hoge verwachting van, dus tot de volgende keer.
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Wow ziet er uit als een succesvolle luisterdag!!!!! Ik zie veel creaties die ik graag in Breda terug wil zien. Dat gezegd hebbende, ik zal eens beginnen met de voorbereidingen voor Breda....
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Hahaha natuurlijk, als je het straks nog een keer wil doen in het juiste topic tegen die tijd 
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Nog een vraag over de meetsessies van Jeroen. Hij gebruikte hierbij een speciale microfoon met ingebouwde ADC die rechtstreeks op een USB poort van zijn laptop was aangesloten. Ik ben helaas vergeten welke microfoon dat was, weet iemand dat nog?
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Normaal gezien had Henkjan er ook wel geweest met een luisterdag aanbieding voor deze Mic, maar die was verhinderd geloof ik.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
HJ was afwezig met kennisgeving zoals dat dan heet, de gebruikte microfoon was inderdaad een UMIK - 1. Misschien is er nog iets van de aanbieding geldig 
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Bedankt, Sander!
Over een aanbieding heb ik niets gehoord.....
Over een aanbieding heb ik niets gehoord.....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
HJ zit nu ergens weggekropen onder zijn bureau... 
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
welnee, die bant Barry dadelijk een week wegens poging tot opruiing

