Persoonlijk vindt ik dat een van de mooist vormgegeven setjes die ik hier ooit voorbij heb zien komen. Het is moeilijker goed te doen als een zilveren doos met heel dikke knoppen. Verder hoop ik dat jullie allen een leuke dag hebben gehad.zei de man met de 'Playskool' shigaclone + dac
24-11-2018 : Alphen -> AfterBabbel
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 24-11-2018 : Alphen -> AfterBabbel
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: 24-11-2018 : Alphen -> AfterBabbel
De volgende keer dan met z'n allen bij jou thuis?3kes schreef:Wat ik trouwens ook verrassend vond van deze dag, thuis klinkt het eigenlijk helemaal niet verkeerd. Zullen we weer gewoon muziek gaan luisteren?
Re: 24-11-2018 : Alphen -> AfterBabbel
Met een stukkie kaas en stukkie worst, sigaretten op tafel? Gezelligmikekiwi schreef:De volgende keer dan met z'n allen bij jou thuis?3kes schreef:Wat ik trouwens ook verrassend vond van deze dag, thuis klinkt het eigenlijk helemaal niet verkeerd. Zullen we weer gewoon muziek gaan luisteren?
Re: 24-11-2018 : Alphen -> AfterBabbel
Ha met de telefoon ernaast
Klonk nog redelijk bij gebrek aan een streamer die wou streamen
Klonk nog redelijk bij gebrek aan een streamer die wou streamen
