Het forum van zelfbouwaudio draait nu op de nieuwe bak. Zoals je kan zien in de adresbalk draagt de site nog niet zijn eigen domein, dit komt omdat bij de registrar de DNS gegevens nog niet zijn omgezet. Als het goed is is Henkjan hier achteraan (Henkjan?).
De frontpage werkt nog niet, hebben klein probleempje met het importeren van die database. Gaan we morgen verder naar kijken.
Iedereen zal opnieuw moeten inloggen (gebruikersnaam en ww) omdat ook het cookie domein veranderd is. Na de DNS omzetting van de domeinnaam zal dit wederom gebeuren, dan gaan de cookies terug naar zelfbouwaudio.nl. Dat zal dan ook de (voorlopig) laatste keer zijn dat je je handmatig moet inloggen (tenzij je dat natuurlijk altijd doet
Het forum is nu weer beduidend sneller, maar zal bij het openen van de site nog een kleine vertraging kunnen hebben omdat de re-direct nog op de oude bak draait (die poepie traag is nog steeds vanwege de DDos attack).
De Audiforum.nl server heeft ook af en toe z'n trage momenten, ook hier zijn we mee bezig, morgenvroeg (rond 06:00 AM) zal de Apache 2 ge-downgrated worden naar 1.
Zo, voor zover de nieuwtjes, veel plezier weer op het forum
