Ik bouw regelmatig dingen die niets met audio te maken hebben, maar waarvan ik het toch wel leuk zou vinden om ze te kunnen demonstreren. Ik ben vast niet de enige.
Is het een idee om daar een aparte categorie voor te maken, alleen toegankelijk voor leden?
Idee voor een nieuwe categorie
Moderator: Beheerdersteam
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Idee voor een nieuwe categorie
Ja, dat zou ik ook zeggen.
Auto's, fietsen, honden en katten ,motoren, boten, alles komt daar aan bod.
Auto's, fietsen, honden en katten ,motoren, boten, alles komt daar aan bod.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Idee voor een nieuwe categorie
Zit het in een specifieke hoek, die nog niet als (sub)forum gedefinieerd is?
Re: Idee voor een nieuwe categorie
Bedoel je een mistery rubriek anonamemouse? Je kunt wel aan de gang blijven, het is nu al redelijk onoverzichtelijk door al die overzichtelijkheid. Voor niet-werk-gerelateerde besprekingen hebben we een kantine lijkt mij, zoals het betaamt 
Re: Idee voor een nieuwe categorie
Een apart topic in kantine van je andere knutselwerken zou ik wel kunnen waarderen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Idee voor een nieuwe categorie
Als het interessant genoeg is om nog eens op te zoeken EN het een link met ZBA heeft kan een aparte rubriek handig zijn, in de kantine iets terugvinden is lastig. Als het geen link met ZBA heeft: kantine.
