Blumenhofer Acoustic Fun
Moderator: Beheerdersteam
Blumenhofer Acoustic Fun
https://www.remusic.it/IT/Diffusori-Blu ... 0?altlng=3
Heeft iemand wel eens zo iets gebouwd/beluisterd?
Heeft iemand wel eens zo iets gebouwd/beluisterd?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Blumenhofer Acoustic Fun
Eton 5" in een tqwt en 19mm tweet, dat zal best wel eens iemand gebouwd hebben.
zou me niet verbazen als er op de site van langharige Udo iets vergelijkbaars te vinden is, hij is nogal Eton fan
zou me niet verbazen als er op de site van langharige Udo iets vergelijkbaars te vinden is, hij is nogal Eton fan
Re: Blumenhofer Acoustic Fun
Ja, tis net een zelfbouwer
Die man heeft wat afgebouwd, is gewoon niet bij te houden. Die zijn toch al vrij oud? Heb ze zelf niet gehoord maar wat ik aan commentaar van anderen heb gelezen is dat ze wat dun in het laag zijn. Maar dat is misschien wel typisch voor mensen die voor het eerst een TQWT horen?
Re: Blumenhofer Acoustic Fun
Mooie luidsprekers hoor Dre , maar als je wat wil bouwen van deze fabrikant zijn de grote broers dan nix voor je?
Die mooie hoornluidsprekers grand gioia.
Die mooie hoornluidsprekers grand gioia.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Blumenhofer Acoustic Fun
Zijn een paar oordopjes niet praktischer om tijdens het winkelen naar muziek te luisteren?

