Pjotr schreef:Je wilt gewoon teveel BertZelfs problemen oplossen waarvan je nog niet weet of je ze gaat krijgen
Maar morgen is proberen de B+ en B++ te bedraden van beide kanalen ,
Was even mn motivatie kwijt
Maar het begint weer wat te kriebelen
Moderator: Beheerdersteam
Pjotr schreef:Je wilt gewoon teveel BertZelfs problemen oplossen waarvan je nog niet weet of je ze gaat krijgen
De schakelaar om Vref aan massa te zetten wel, de spoel van 't relais zit toch nergens aan ?Bert61 schreef:Maar die zelfde voeding wordt ook gebruikt voor het 12 volt relais in de Bias automaat en daar zit de - aan gnd
Dan gaat het mis of heb ik het fout ( hoop ik)
Het relais contact om Vref aan massa te schakelen wel Bedoel je AnneAh!buis schreef:De schakelaar om Vref aan massa te zetten wel, de spoel van 't relais zit toch nergens aan ?Bert61 schreef:Maar die zelfde voeding wordt ook gebruikt voor het 12 volt relais in de Bias automaat en daar zit de - aan gnd
Dan gaat het mis of heb ik het fout ( hoop ik)
Anne
Hahademocles schreef:Mooi Bert dat je vorderingen in de bouw maakt![]()
Ik kan even niets meer,drie dagen laminaat gelegd en nu ben ik me bewust van spieren die ik anders nooit gebruik.![]()
Over twee dagen zal het wel weer gaan............
Nu moet je jezelf ook 's wat vaker vrijstelling gunnenBert61 schreef:democles schreef:Ik was vroeger altijd de sigaar
Mn broer kon niks had geen tijd etc
mn zus dr man was een kantoorklerk , Wist niet hoe je een zaag vast moest houden .
Nu heb ik overal vrijstelling voor gekregen
Hihi niks doen hou ik wel een paar uur vol Maar dan gaat het toch weer kriebelenAh!buis schreef:Nu moet je jezelf ook 's wat vaker vrijstelling gunnenBert61 schreef:democles schreef:Ik was vroeger altijd de sigaar
Mn broer kon niks had geen tijd etc
mn zus dr man was een kantoorklerk , Wist niet hoe je een zaag vast moest houden .
Nu heb ik overal vrijstelling voor gekregen![]()
![]()
Anne
Ja Barry stukje U profiel paar gaatjes borenBarry2001 schreef:Gaaf, die elco steuntjes linksGa ik onthouden. Zelfgemaakt?
Ja beide helften hebben hun eigen voedingBarry2001 schreef:(Rechts ook trouwens, viel op m'n tlf even weg)
Niet erg duidelijkBert61 schreef:Pakje binnen LoodzwaarVerrasing
![]()
![]()
Leuk
Ah had ik aan gekruist was ik Vergeten
Dat bij die dubbele diode , Het is natuurlijk maar een paar volt , ga er toch wat aan doen AnneAh!buis schreef:Niet erg duidelijkBert61 schreef:Pakje binnen LoodzwaarVerrasing
![]()
![]()
Leuk
Ah had ik aan gekruist was ik Vergeten![]()
Nieuwe scoop? En istie loodzwaar of gaat dat over de versterker
![]()
Zit dit niet wat erg dicht tegen elkaar ? bijna.jpg Anne
Hoho ik had een crematie daarna naar het ziekenhuisdemocles schreef:En nu?
Of gebeurt er niets meer