Gr. Walter
Copper project
Moderator: Beheerdersteam
Re: Copper project
Als het alleen weerstanden voor de tweeter zijn, kan je het zo laten, hier gaat nauwelijks vermogen doorheen.
Zo, nog opmerkingen voor ik de boel vastplak met hotglue?
‘Foutje’ maar doorgetrokken naar het 2e filter, betere oplossing zag ik zo 1 2 3 niet
‘Foutje’ maar doorgetrokken naar het 2e filter, betere oplossing zag ik zo 1 2 3 niet
Die grote spoel gaat echt aan de wandel anders Dre, die weegt een halve kilo en grotere tyraps passen niet door dit gaatjesbord 
Deze speakers? Planning is Alphen 2018 en Hengelo en Breda 2019 ze mee te hebben. Maar de Tarkussen gaan sowieso ook mee naar een aantal dagen dus de auto ligt wel vol denk ik, dan gaan we eens aan de Aleph’s beginnen 
Toch ff gecontroleerd hoorray5150 schreef:Een goede kwaliteit tiewrap is van hittebestendig kunststof gemaakt.
Weerstanden een stukje boven de print zetten ben ik op zich wel met je eens, maar het is ook weer niet de verwachting dat die luidsprekers hun dagen op oorlogssterkte zullen slijten.
Ffffieuw
Zo klaar voor vandaag;
Morgen draden naar boven leggen, demping erin zetten en dan z’n broertje ook nog
Oh ja de baspoorten nog
Morgen draden naar boven leggen, demping erin zetten en dan z’n broertje ook nog
Oh ja de baspoorten nog
Ziet ik daar brandmelderkabel in de kast ?
(verder geen probleem mee, hoor.)
Oh vrouwlief werkt meestal maar 2u per keer, vandaag was dubbele dienst dus 4u. Ze mag komen en gaan wanneer ze wil binnen een tijdvak, als ze maar de dingen doet die gedaan moeten worden, ideaal.Nooby schreef:Stukje meer kunnen doen dan verwacht denk ik.
Altijd lekker
Jup, hele goeie kwaliteit koper en ik biets altijd bij de mannen die de BMC’s van Ascom hangen 10m per keer ofzo, ideaal, gebruik het in m’n versterkers ookray5150 schreef:Ziet ik daar brandmelderkabel in de kast ?
Dat is zeker ideaal ja!Shadow schreef:Oh vrouwlief werkt meestal maar 2u per keer, vandaag was dubbele dienst dus 4u. Ze mag komen en gaan wanneer ze wil binnen een tijdvak, als ze maar de dingen doet die gedaan moeten worden, ideaal.Nooby schreef:Stukje meer kunnen doen dan verwacht denk ik.
Altijd lekker
Zo eens een schetsje gemaakt voor een afdekplaatje voor de tweeter;
Vanavond eens kijken wat de hartafstand tussen de woof en tweet precies is, ik heb thuis een tekening met de maten in mm's omgezet...
Vanavond eens kijken wat de hartafstand tussen de woof en tweet precies is, ik heb thuis een tekening met de maten in mm's omgezet...