Compacte buizenversterker CTA 4.0
Moderator: Beheerdersteam
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
Bert, heb je al eens gecontroleerd of jouw UGT's in deze versterker gaan passen?
Geef me anders volgende afmetingen even:
B, D en H
Geef me anders volgende afmetingen even:
B, D en H
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
Heb je al een keer gedaan hoor
Maar ik geef je de maten nogmaals
Hoogte is 10cm
Voet is 8 x 10cm.
Hoogte is 10cm
Voet is 8 x 10cm.
- Bijlagen
-
- 2095370F-7841-4FFF-A7D0-5FD015F8CE96.jpeg (31.41 KiB) 220 keer bekeken
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
Voorontwerp front en back panel, onder -aangekleed- die voor Bert en boven de mijn.
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
Ik vind zulke terminals voor de speakers eigenlijk geen porum op zo’n mooie versterker.
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
Ik vind het
Die LS aansluitklemmetjes ook niet passen op een Buizenversterker
Moet ik Shadow geljk in geven
Die passen meer op hypex module
Maar de rest
Ik kan niet mooier beter wensen
Prachtig Willy
Als je die LS klemmetjes zou willen vervangen door een 4 tal stevige LS aansluitingen
zoiets bijvoorbeeld
Die LS aansluitklemmetjes ook niet passen op een Buizenversterker
Moet ik Shadow geljk in geven
Die passen meer op hypex module
Maar de rest
Prachtig Willy
Als je die LS klemmetjes zou willen vervangen door een 4 tal stevige LS aansluitingen
zoiets bijvoorbeeld
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
Gewoon op alieexpres of ebay zulke kopen idd. Prima spul, ik gebruik ook nog steeds die dingen van 1 aankoop.
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
InderdaadShadow schreef:Ik vind zulke terminals voor de speakers eigenlijk geen porum op zo’n mooie versterker.
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
Je moet het linkje in mijn vorige post eens volgen. Ik dat (korte) topic staan foto's waarop je kan zien hoe die veerklemmetjes er na een paar jaar uitzien.
BtW: We hebben ook nog ergens een topic over verterend plastic, toch?
BtW: We hebben ook nog ergens een topic over verterend plastic, toch?
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
Zijn deze ook OK?Bert61 schreef:Ik vind het![]()
![]()
![]()
![]()
Die LS aansluitklemmetjes ook niet passen op een Buizenversterker
Moet ik Shadow geljk in geven
Die passen meer op hypex module![]()
Maar de rest![]()
Ik kan niet mooier beter wensen
![]()
Prachtig Willy
Als je die LS klemmetjes zou willen vervangen door een 4 tal stevige LS aansluitingen
zoiets bijvoorbeeld
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
...besteld, 7 à 10 dagen wachten nu ...
Ik heb de exacte afmetingen nodig om het achterpaneel af te werken voor ik het kan doorsturen naar TubeTown.
Ik heb de exacte afmetingen nodig om het achterpaneel af te werken voor ik het kan doorsturen naar TubeTown.
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
Je hebt een gat van 9,7mm nodig, dus ik boor ze aan op 10mm 
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
Kan je mss een fotootje plaatsen met vooraanzicht? Is moeilijk te vinden op google, altijd zij- of achteraanzichten.Shadow schreef:Je hebt een gat van 9,7mm nodig, dus ik boor ze aan op 10mm
Ik veronderstel verder dat ik met een boorgat van 10mm niet voor verassingen kom te staan, ik ga dat voorlopig zo toepassen.
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
neen, op de kop gezien waar je de plug kan in steken, kwestie van het beeld zoals het paneel in werkelijkheid wordt, te vervolledigen.Shadow schreef:Vooraanzicht? De moer bedoel je?
Mag ook vanop de achterkant van een versterker die die connectors heeft, maar liefst geen schuin aanzicht.
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
Ik weet niet hoe je ze besteld hebt maar free shipping is wel een week of 4-5 Wachten WillyWilly_61 schreef:...besteld, 7 à 10 dagen wachten nu ...
Ik heb de exacte afmetingen nodig om het achterpaneel af te werken voor ik het kan doorsturen naar TubeTown.
Die 7-10 dagen is de tijd voor ze gaan verzenden Dus dat duurt wel even wat langer hoor
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
Maar juke box revival heeft dezelfde voor dubbele prijs kan ik eventueel hier zo ophalen
Deze heb ik nu ingebruik Alleen dat
plastic ringetje draai je zo kapot met vast zetten
Maar met een ring er tussen is dat probleem opgelost
Althans dat was bij die van eoo en deze ringen zien er wat anders uit Wellicht dat er bij deze rekening is mee gehouden
Geen verzend kosten daar Willy , ik haal ze op vlakbij oudenbosch
Prijs 1.95€ Per stuk
Deze heb ik nu ingebruik Alleen dat
plastic ringetje draai je zo kapot met vast zetten
Maar met een ring er tussen is dat probleem opgelost
Althans dat was bij die van eoo en deze ringen zien er wat anders uit Wellicht dat er bij deze rekening is mee gehouden
Geen verzend kosten daar Willy , ik haal ze op vlakbij oudenbosch
Prijs 1.95€ Per stuk
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
Bert ik heb daarstraks al 5 setjes in bestelling geplaatst en heb van Shadow de boordiameter doorgekregen = 10 mm, dit laatste is het belangrijkste omdat de gaten direct correct moeten zijn, daar ga je nadien niet meer aan prutsen.
Ik vind trouwens de eerste die je doorstuurde een stuk mooier en die chinezen zien er identiek uit.
Ik vind trouwens de eerste die je doorstuurde een stuk mooier en die chinezen zien er identiek uit.
Re: Compacte buizenversterker CTA 4.0
Dan is het goedWilly_61 schreef:Bert ik heb daarstraks al 5 setjes in bestelling geplaatst en heb van Shadow de boordiameter doorgekregen = 10 mm, dit laatste is het belangrijkste omdat de gaten direct correct moeten zijn, daar ga je nadien niet meer aan prutsen.
Ik vind trouwens de eerste die je doorstuurde een stuk mooier en die chinezen zien er identiek uit.
Maar ik vond deze ook wel netjes en de prijs vooral toen bij EOO
Maar die bestaat niet meer
Mag hopen voor ze dat ze een doorstart kunnen maken.
Nog even dan zijn er alleen nog een paar hele grote over En dan schiet de prijs omhoog
