Het klinkt vrij lekker,alleen geven de voedingstrafo,s een lichte mechanische brom,wat me al was opgevallen bij de laatste testen.
Ik denk dat ik deze trafo,s niet meer ga gebruiken https://www.tube-town.net/ttstore/Trans ... :3937.html 3 van de 4 hebben een mechanische brom.
Had een week terug al vervangers besteld bij Toroidy in Polen en dan custom made i.p.v. 150-0-150, 160-0-160.
Kosten 20 euro ps. meer,maar dan zonder brom,hoop ik.
Maar nu even verder luisteren
