Op de voeding die ik wil gebruiken staat een klein zinnetje met het advies om de diodes aan de uitgang (in rode kader) te koelen door ze tegen een metalen plaat aan te monteren. In één adem wordt genoemd minimaal 5mm afstand te houden tot metalen delen.

Mijn gedachte is om onder het hoogspanningsdeel (blauwe arcering) een dunne isolatie aan te brengen zodat de diodes wel tegen de metalen bodemplaat van de kast gemonteerd kunnen worden.
Wat is jullie idee hierover ? Gaat dat goed ? Welke isolatie zou ik het beste kunnen gebruiken. Stukje teflon of zo ?
Ik blijf bij >5mm afstand overigens een beter gevoel houden dan zo'n voeding plat tegen het metaal schroeven, ook al zit er isolatie tussen ....
Dirk