Was ik een keer on Topic zijn jullie OF topic
Indrukwekkende monster versterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: Indrukwekkende monster versterker
Ik dacht dat over een Monster Vrrsterker ging
Was ik een keer on Topic zijn jullie OF topic
Was ik een keer on Topic zijn jullie OF topic
Re: Indrukwekkende monster versterker
Mwah, Liga's zijn maar ongeveer 1cm dikWalt schreef:Ik denk het niet, laten we wel zijn, dit is gewoon een keiharde Hypex NCore killer, speelt vast 3 ligas hoger.
![]()
![]()
![]()
Gr. Walter
Re: Indrukwekkende monster versterker
Ach, als een fabrikant schermt met cijfers die volgens (sommige) forumleden discutabel zijn, dan mogen we daar best over discussiëren, toch ?Bert61 schreef:Ik dacht dat over een Monster Vrrsterker ging
Was ik een keer on Topic zijn jullie OF topic
Overigens maakt de firma Monster veel producten, maar voor zover ik weet geen versterkers...
https://www.monsterproducts.eu/
Re: Indrukwekkende monster versterker
Ik vind van wel hoorray5150 schreef:Ach, als een fabrikant schermt met cijfers die volgens (sommige) forumleden discutabel zijn, dan mogen we daar best over discussiëren, toch ?Bert61 schreef:Ik dacht dat over een Monster Vrrsterker ging
Was ik een keer on Topic zijn jullie OF topic
Overigens maakt de firma Monster veel producten, maar voor zover ik weet geen versterkers...
https://www.monsterproducts.eu/
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: Indrukwekkende monster versterker
Tsja, Pass Labs maakt ook monoblokken die een kilo of 70 het stuk wegen, vele honderden Watts opslurpen, en een kleine 100 K per paar kostten....
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
