Welnee joh, je kan veel beter de kasten kopen die ik heb liggen, met filters, voor deze speakers...dre schreef:https://www.marktplaats.nl/verkopers/14045531.html
I.c.m. deze: https://www.hypexshop.com/DetailServlet?detailID=9006
Dat zal heel fraai zijn!
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik zag alleen de complete lijst van die meneer, maar ik gok dat het gaat om die Nextel drivers?Leeuwarden schreef:Welnee joh, je kan veel beter de kasten kopen die ik heb liggen, met filters, voor deze speakers...dre schreef:https://www.marktplaats.nl/verkopers/14045531.html
I.c.m. deze: https://www.hypexshop.com/DetailServlet?detailID=9006
Dat zal heel fraai zijn!
Re: het "te koop gezien" topic....
Shadow schreef:
Ik zag alleen de complete lijst van die meneer, maar ik gok dat het gaat om die Nextel drivers?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Wel aan de prijs, rond 400 euro zou ik een goede koop vinden.
EDIT: ik zie op de website van Eton dat ze volledig nieuwe series hebben met meerdere 11 en 12 inch woofers. De 12 inch heeft nu een 27mm lange spoel, was eerst 22mm, dus stuk meer x-max nu.
EDIT: ik zie op de website van Eton dat ze volledig nieuwe series hebben met meerdere 11 en 12 inch woofers. De 12 inch heeft nu een 27mm lange spoel, was eerst 22mm, dus stuk meer x-max nu.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Walter, het gaat niet over die speelgoed-units van Eton maar over de onvoorstelbaar mooie en betere units van SEAS.
Re: het "te koop gezien" topic....
Het gaat om de combinatie van alle drivers.......
Daar is best een 'redelijk' systeem mee te maken.
Daar is best een 'redelijk' systeem mee te maken.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Een hier welbekende draaitafel staat op MP, namelijk
De zelfbouw draaitafel van Gijs
Daat is hij dan in bijna 5 jaar helaas niet veel verder mee gekomen....
De zelfbouw draaitafel van Gijs
Daat is hij dan in bijna 5 jaar helaas niet veel verder mee gekomen....
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Hier iets verderop zit vliegveld Twente. AELS is daar neergestreken, een bedrijf gespecialiseerd in vliegtuig demontage. Diverse grote jongens zoals een Boeing 747 hebben hun laatste vlucht naar Twente gemaakt, een vliegveld (en vooral de omgeving) dat niet gewend is aan deze big boys...
In elk geval zijn er onderdelen voor particulieren te koop. Cockpit van een Fokker 50 voor 2500 euris, koopje. Afhalen kijkdag is volgende week.
In elk geval zijn er onderdelen voor particulieren te koop. Cockpit van een Fokker 50 voor 2500 euris, koopje. Afhalen kijkdag is volgende week.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Leuk dat dat kan!
Maar uit die cockpit zijn al wel alle instrumenten verwijderd, da's dan weer jammer.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Logische conclusie: kost hij 2.500,- zonder metertjes, dan kost hij meer mét. 
Maar volgens mij was de elektronica nou nét een reden om het hier te vermelden.
Maar volgens mij was de elektronica nou nét een reden om het hier te vermelden.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Nou, de aandacht viel erop omdat ik wat aparte behuizingen zoek voor een arti farti projectje. Geen electronica maar alleen de behuizing dus. En dan klein, geen complete cockpit of motorinlaat
Tis fietsafstand voor mij en ik vind het idee wel geinig, ga er dus wel even kijken volgende week, wellicht is er wat vrije verkoop.
Als iemand in iets geinteresseerd is en ik het eventueel moet bekijken laat maar horen.
Tis fietsafstand voor mij en ik vind het idee wel geinig, ga er dus wel even kijken volgende week, wellicht is er wat vrije verkoop.
Als iemand in iets geinteresseerd is en ik het eventueel moet bekijken laat maar horen.
Re: het "te koop gezien" topic....
Bouwpakketje voor de Visaton Alto II (zonder kasten) voor € 50,-
https://link.marktplaats.nl/m1280153162
Durf alleen niet te zeggen of het filter wel voor de Alto II is 
https://link.marktplaats.nl/m1280153162
Laatst gewijzigd door SARK op zo 29 apr 2018, 8:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik neem mijn woorden terug .... gezien het aantal componenten (2x spoel 2x condensator 1x weerstand) zit er wel het juiste filter bij.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Vertel mij watShadow schreef:Oh behuizingen genoeg in zo’n ding
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Niet zo vreemd, kon anders wel eens een beetje druk worden met nieuwsgierige luchtvaartliefhebbers zonder koopintentie c.q. voldoende centen 
