vanochtend dus voor 't eerst even een paar uurtjes bezig geweest met de main baffle, die in mijn geval bestaat uit 22mm berkenmultiplex.
ik liep uiteindelijk vast op de kleinere diameters van de AT-mid, dus daarvoor moet ik nog even een cirkelgeleider fabriceren deze week (ik heb al genoeg tips en voorbeelden gevonden, dus dat moet wel lukken), want degene die bij de Festool waarmee ik werk zit kan nèt niet klein genoeg.
veel valt er nog niet over te zeggen, maar 't schoot (voor mijn doen) aardig op, dus ik ben vooralsnog niet ontevreden
