Vandag mijn project afgerond,
Bestaat uit Scan speak D2905-970000 tweeter, het midden in het zwarte gedeelte is voor rekening van de Tangband W3 1285sg, aangevuld aan de bovenzijde de Wavecor WF 182 bd, (via dit forum gekocht),aangevuld met een door een hypex ds2.0 aangestuurde subwoofer met de SW 182WA
Een heerlijk open , vol en rijk geluid. De kast in het midden waar de versterker op staat is nog een extra subwoofer met de Peerless XXLS12, aangestuurd door een hypex DS2.0
Na paar jaartjes luisteren heb ik toch de tangband vervangen door een Scan speak 10F. Gelijk maar nieuwe kast eromheen gemaakt. Na alle aanpassingen waren de schroefgaten wat losser geworden. Ook meer plek voor het filter en qua geluid nu een betere timing van de units
Scan Speak-Tangband en duo Wavecor, Scanspeak 10F ipv tangband
Moderator: Beheerdersteam
