Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic
Hier oproepen tot carpool, verzoeken om wat mee te nemen, etc
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic
Ik trap af: ik heb wat gekocht
dat zich in de buurt van Tilburg (Hilvarenbeek) bevind. Aan de verzamelde doozengooiers van PostNL/DPD/GLS vertrouw ik het liever niet toe, is er iemand die daar wel eens komt en naar Hengelo gaat? En die dit voor me mee kan nemen? Beloning is minstens koffie met koek in Hengelo. En onmeunige dankbaarheid natuurlijk.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic
Ik rijd vanaf Alphen a.d. Rijn - 8:00 / 8:30 vertrek naar Hengelo. In de avond weer terug. Scoda Octavia, kan best nog wel wat bij. Brandstof is van de baas...
Re: Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic
Hoi Henkjan,Henkjan schreef:Ik trap af: ik heb wat gekochtdat zich in de buurt van Tilburg (Hilvarenbeek) bevind. Aan de verzamelde doozengooiers van PostNL/DPD/GLS vertrouw ik het liever niet toe, is er iemand die daar wel eens komt en naar Hengelo gaat? En die dit voor me mee kan nemen? Beloning is minstens koffie met koek in Hengelo. En onmeunige dankbaarheid natuurlijk.
Ik woon in Goirle, ligt bijna naast Hilvarenbeek. Ik kom ook naar Hengelo, ik kan het dus voor je oppikken.
Groetjes
Joris
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic
molekuul schreef:Hoi Henkjan,Henkjan schreef:Ik trap af: ik heb wat gekochtdat zich in de buurt van Tilburg (Hilvarenbeek) bevind. Aan de verzamelde doozengooiers van PostNL/DPD/GLS vertrouw ik het liever niet toe, is er iemand die daar wel eens komt en naar Hengelo gaat? En die dit voor me mee kan nemen? Beloning is minstens koffie met koek in Hengelo. En onmeunige dankbaarheid natuurlijk.
Ik woon in Goirle, ligt bijna naast Hilvarenbeek. Ik kom ook naar Hengelo, ik kan het dus voor je oppikken.
Groetjes
Joris
Re: Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic
Zo auto ingeladen met de koelblokken, cd's, een platenspeler en de plateauwagen, wie heeft er nog meer nodig? 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic
Kijk
volgens mij, of ik moet me vergissen, ben je de bezoeker met de grootste reisafstand.
