nieuwtje voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
william
Berichten: 4
Lid geworden op: do 18 jan 2018, 14:56

nieuwtje voorstellen

Bericht door william »

hallo, ik ben william
wil graag mn eerste diy project maken,
heb een compleet set staan van Technics uit de 90's incl een sl-1510 platenspeler, eind versterker A/B 4x80W
ik draai echt van alles, van adel naar queen/ the script/ michael jackson en soms ook hardcore
dus mn speaker moeten van alles goed kunnen spelen, heb nu oude zuil speakers ooit al eens gekocht bij de aldi (sorry voor het gevloek)
zuil speakers geven mn voorkeur, de stijl van de "kef Q serie" mogen 1mtr hoog zijn of hoger zelf, geen losse sub, 3 weg of meer
mn budget €1000, voor de componenten, hout bewerking is geen probleem
wie heeft er tips voor mij?
kef q950 op de foto
Afbeelding
Laatst gewijzigd door william op do 18 jan 2018, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: nieuwtje voorstellen

Bericht door Barry2001 »

Welkom hier William. Misschien is dit iets voor je: viewtopic.php?f=44&t=25807
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: nieuwtje voorstellen

Bericht door Shadow »

Welkom hier!
Bovenstaande speaker uit de link van Barry is te beluisteren op de zba luisterdag binnenkort, zaterdag 3 februari in Hengelo (ooooo) :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: nieuwtje voorstellen

Bericht door Henkjan »

Welkom!
Plaats reactie