Iedere keer flikkeren die dingen uit mijn oren, nu dan wel een setje dat wel comfortabel zit en het is niet eens slecht.
Ik kon ze ruilen, vandaar deze opzet, en de omgeving hoor ik nog wel een beetje op deze manier. Op mijn Tablet kon ik nu thuis dan ook afspelen met ROON, en ik kan dan zelfs met het tablet DSD afspelen, best leuk.
