Komende vakantie ga ik aan de slag met solderen van de versterker.
In het ontwerp zijn veel smd componenten opgenomen.
Het idee is soldeerpasta te gebruiken daar de componenten op te plakken en vervolgens in de oven te laten vloeien.
Iemand ervaring / tips met deze aanpak?
gr Hermen
solderen
Moderator: Beheerdersteam
Re: solderen
Kijk eens 1 topic onder dat van jou;
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 75&t=25687
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 75&t=25687
