Zeg demo, 't is vandaag toch geschenkjes krijgen, niet uitdelendemocles schreef:
printje 3,5x9cm
Een vrolijke dag en nog vele jaren leute
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Zeg demo, 't is vandaag toch geschenkjes krijgen, niet uitdelendemocles schreef:
printje 3,5x9cm
Bedankt Anne.Zeg demo, 't is vandaag toch geschenkjes krijgen, niet uitdelen
Ben de jarigdemocles schreef:Bedankt Anne.Zeg demo, 't is vandaag toch geschenkjes krijgen, niet uitdelen
Met de geschenkjes zit het wel goed
Hè bah, berouw komt na de zondeBert61 schreef:Ik heb te lang deze dagen achter Mn computer gezeten![]()
Moet dat beter doseren , ik dacht weer onbeperkt aan de gang te kunnen
Vanmiddag weer naar het ziekenhuis ervoor
De regulators komen geïsoleerd op de zijkant van de doos geschroefd welke over de ringkern trafo,s zittenBarry2001 schreef:Niet gek Bert. 2 dingen:
Als je die 7812 en LM317 iets naar beneden trekt, kan dat dan de uitgang van de 7812 rechtstreeks naar de ingang LM317? Ben je die draadbrug kwijt. Of kom je met je koelblok in de knoop?
Een 7812 wil eigenlijk altijd een klein keramisch c-tje van bv 100nF op de uitgang zien tegen HF oscilleren, zou je nog kunnen toevoegen. Willekeurige 7812 datasheet: http://www.st.com/content/ccc/resource/ ... 000444.pdf op pagina 5. En dan bij voorkeur zo dicht mogelijk op de pin, signaal eerst naar de C routen en daarna naar de pin.
Koeltabje van de LM317 even isoleren als je 'm op hetzelfde koelblok/kast schroeft als de 7812, maar dat weet je wel denk ik.
Die regulators zitten bij jou op de onderkant toch? Anders klopt de footprint niet
Anne inderdaad , maar was zo lekker bijna pijnvrij ,Ah!buis schreef:Hè bah, berouw komt na de zondeBert61 schreef:Ik heb te lang deze dagen achter Mn computer gezeten![]()
Moet dat beter doseren , ik dacht weer onbeperkt aan de gang te kunnen
Vanmiddag weer naar het ziekenhuis ervoor![]()
De tijd gaat ook zo hard als je bezig bent, een wekker zetten ?
![]()
Printje bekeken, zie niks verkeerd, moet wel lukken.
Heb je geen andere kleur voor tekst enz.En een draadbrug kun je misschien tekenen als een spoor aan de andere kant.
Anne
ldemocles schreef:Ziet er goed uit![]()
C3 zou ik hoger zetten (in het pad naar de aansluiting) en de weerstand boven C3, onder C3 zetten.
Zoals Barry al opmerkte.
Dankje wel BarryBarry2001 schreef:Beterschap met de gezondheid!
Nee, kwestie van goed schuren (vooral langs de randen van de print) en ontvetten(dreft,best),nice workMaar Gewoon in een keer goed
dat is wel een beetje raar
Dank je voor de complimentendemocles schreef:Nee, kwestie van goed schuren en ontvetten,nice workMaar Gewoon in een keer goed
dat is wel een beetje raar
Ja maar niet goed voor kids bedenk ik meFilmpje is leuk demo doen![]()