Ze zijn klaar om in productie te gaan. Leverbaarheid: reken op eind Q3, begin Q4.
De volumeregeling zit erin en de DSP is vervangen door 1 met meer rekenpower.
Moderator: Beheerdersteam
Hoe reken je dat? Met andere woorden kun je de specs noemen?ds23man schreef:Oh ja, de dsp is 4x krachtiger dan op de oude plates.
Meeste van dat draadje was sowieso misinformatie en gelul over een niet bestaande produktlijn in hypothetische ontwikkeling. Wat een gelul. (Eergister in een keer gelezen, dus de frustratie zit hoog.)Chris_T schreef:Ik las verder op diyaudio vluchtig (geen zin om de >50 pagina's te lezen) dat de nieuwe amps niet voor de consument beschikbaar komen.
Is dat inmiddels veranderd?
Yes, the ADAU1452. And a remote volumecontrol has been added.Bavmike schreef:Great news! So has the DSP been upgraded to the ADAU1451 for the production version?
Yes.Bavmike schreef:Is the volume control implemented digitally inside the ADAU1452?