1mm soldeer is inderdaad veels te dik.
O.5 mm is inderdaad een stuk prijziger, maar je hebt er dan ook maar steeds een heel klein drupje van nodig.
soldeerstation tbv ZBA composiet versterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: soldeerstation tbv ZBA composiet versterker
[youtube][/youtube]

Ehhh......... onze SMD hater proeft een klein drupje en vindt het eigenlijk toch wel lekker?ray5150 schreef:1mm soldeer is inderdaad veels te dik.
O.5 mm is inderdaad een stuk prijziger, maar je hebt er dan ook maar steeds een heel klein drupje van nodig.
Re: soldeerstation tbv ZBA composiet versterker
Ik heb inderdaad een rolletje 0.5 mm in huis. Daar doe ik al jaaaaaren mee. 
Dat ik er een pest hekel aan heb wil niet zeggen dat ik mij er niet mee bezig hou. Soms moet je wel omdat er geen andere behuizing beschikbaar is.
Dat ik er een pest hekel aan heb wil niet zeggen dat ik mij er niet mee bezig hou. Soms moet je wel omdat er geen andere behuizing beschikbaar is.
