Bij dat soort dingen is maar één ding belangrijk: Hoe klinkt het? Of eigenlijk klinkt het beter? Als je ze wilt doorverkopen is het antwoord op het laatste altijd: JA! En dan moet je nog medestanders vinden die ook JA roepen.
Het is dan geen geordend koolstof, maar als je het een beetje aankleed?
Een leuk verhaal er bij, verkoopt als een malle.
Bedenk dan ook gelijk iets om alle nabijgelegen kabels periodiek te behandelen. Tijdens de verhuizing vond ik mijn Teac démagnetiseur terug. Daar kunnen we wel wat mee, toch?
Het is dan geen geordend koolstof, maar als je het een beetje aankleed?
Een leuk verhaal er bij, verkoopt als een malle.
Bedenk dan ook gelijk iets om alle nabijgelegen kabels periodiek te behandelen. Tijdens de verhuizing vond ik mijn Teac démagnetiseur terug. Daar kunnen we wel wat mee, toch?
Moet het dan in de lengte of de breedte gedemagnetiseerd worden..... ?
Het is wel (financieel) aantrekkelijk als het een keer per jaar gehermagnetiseerd moet worden. Het apparaat moet dan wel aan een meetmachine die jij alleen hebt.
Volgens mij is dat handig als je hond (of jezelf) door de kabel wil lopen. Dan pleurt niet je hele zooi van het bureau maar laat het magneetje los.
Inderdaad, en dat is dan ook exact het voordeel wat in de Allekabels-nieuwsbrief (ik kreeg 'm ook) wordt genoemd. Over verdere kwaliteiten wordt daarin (gelukkig! ) niet gesproken.
En de connector van de telefoon slijt minder, je hoeft niet steeds dat k.. plugje erin te morrelen.
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben, dat het ook niet uitmaakt hoe je hem connect. Dus onderstebuiten
of achterstebinnen.
Het apparaat moet dan wel aan een meetmachine die jij alleen hebt.
Stuur ze maar door, ik heb daar de juiste spullen voor en ik beheers ook de techniek
Wel een heel luxe wichelroede, gewoon haaks omgebogen ijzerdraadjes volstaan ook prima naar eigen ervaring. Of zijn deze high-end exemplaren nog onderscheidender?
Het apparaat moet dan wel aan een meetmachine die jij alleen hebt.
Stuur ze maar door, ik heb daar de juiste spullen voor en ik beheers ook de techniek
Wel een heel luxe wichelroede, gewoon haaks omgebogen ijzerdraadjes volstaan ook prima naar eigen ervaring. Of zijn deze high-end exemplaren nog onderscheidender?
Als je goed kijkt zie je dat de handvatten van kurk zijn en de pendule is uiteraard OFC.
En de connector van de telefoon slijt minder, je hoeft niet steeds dat k.. plugje erin te morrelen.
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben, dat het ook niet uitmaakt hoe je hem connect. Dus onderstebuiten
of achterstebinnen.
Bij het draaien van de stekker, en dat het dan niet uitmaakt, zou naar mijn idee de optie zijn met de USB C, de verbindingen zijn dan dusdanig in opzet geconfigureerd dat de " boven of onderkant" dan niet meer uitmaakt.
Info, https://en.wikipedia.org/wiki/USB-C
En dan hebben we het nog niet over de mogelijke snelheidsverschillen.