het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Klinkt een beetje te mooi om waar te zijn met Revelator woofers maar als je kunt op halen is dit volgens mij iets heel moois:
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... b9c5b7a618
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... b9c5b7a618
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Focal 6V415 units: https://link.marktplaats.nl/m1172796590
Re: het "te koop gezien" topic....
Seas High End Zelfbouw Pakket ( L16RN-SL / 29TFF ) / Vifa (vraagprijs: € 250,-)
https://link.marktplaats.nl/m1174994309
https://link.marktplaats.nl/m1174994309
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
https://link.marktplaats.nl/m1180553586 Van het merk Larsen had ik nog niet eerder gehoord. Nu een beetje gegoogeld naar deze speakers met hun opvallende uiterlijk, ze zijn speciaal bedoeld om dicht tegen een muur te staan. Zoiets is een groot pluspunt in mijn kleine flat waar eigenlijk alles dicht tegen een muur staat
. Heeft er iemand misschien ervaring met dit soort speakers en wellicht zelfs zoiets gebouwd?
(N.B.: Heren moderatoren, het is niet mijn bedoeling een discussie hierover te starten in dit topic maar maar waar is zo'n vraag dan beter op z'n plek?)
(N.B.: Heren moderatoren, het is niet mijn bedoeling een discussie hierover te starten in dit topic maar maar waar is zo'n vraag dan beter op z'n plek?)
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
met de ontwikkeling van het filter kan je rekening houden dat de speaker bij de muur staat (minder baffle step)
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Het verminderen of zelfs weglaten van de bafflestep was me bekend, het "hoorneffect" nog niet. Bedankt! Ik zal er wel eens een apart topic voor openen. Of zou ik de enige zijn met een kleine woonruimte...
Re: het "te koop gezien" topic....
Bij http://dutchdutch.com/ kun je ook een opzet zien die heel goed dicht tegen een muur kan functioneren.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Inderdaad, dat zijn bijzondere monitoren! Zal trouwens ook wel een bijzonder prijsje aanhangen vrees ik, echter dat nog niet kunnen vinden. Maar wel leuk om deze opzet eens te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Een tweeweg cardioide monitor zoals die van Dutch&Dutch is hier een uitgebreid topic van, de ontwerper komt hier weg...
Re: het "te koop gezien" topic....
Nee precies, maar ik ben aan het zoeken, kan het zo 123 niet vinden...
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Ter indicatie: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... msg2944118VintageHarry schreef:Inderdaad, dat zijn bijzondere monitoren! Zal trouwens ook wel een bijzonder prijsje aanhangen vrees ik, echter dat nog niet kunnen vinden.
Re: het "te koop gezien" topic....
deze?Shadow schreef:Nee precies, maar ik ben aan het zoeken, kan het zo 123 niet vinden...
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=19642
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Bedankt! Dat geeft inderdaad een duidelijk idee en zit ver boven mijn budget zoals al te verwachten was.Marp schreef:Ter indicatie: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... msg2944118
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Wellicht bedoel je dit? http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=24887 Daar zit inderdaad veel vergelijkbaars in, alleen de plaatsing tegen een muur ontbreekt m.i. En dat is nou net waar het mij om gaat.Shadow schreef:Nee precies, maar ik ben aan het zoeken, kan het zo 123 niet vinden...
Enfin, zoals al gezegd zal ik er wel een ander topic over openen t.z.t zodat het huidige topic niet verder wordt verontreinigd
Re: het "te koop gezien" topic....
Een setje Visatons Alto I voor € 10,- (Bloemendaal)
https://link.marktplaats.nl/m1181945912
Tweets DT 94 - 8 Ohm
Woofs W 170 S - 4 Ohm
https://link.marktplaats.nl/m1181945912
Tweets DT 94 - 8 Ohm
Woofs W 170 S - 4 Ohm
Re: het "te koop gezien" topic....
Ribbon tweeter Dayton PT2C-8 4 stuks voor € 100,-
https://link.marktplaats.nl/m1178371108
Als iemand ze wil kopen dan wil ik wel even bij de verkopert langs om a) de inspectie te doen en b) ze op te halen om ze te versturen (dan is het iig zeker dat ze goed worden ingepakt).
https://link.marktplaats.nl/m1178371108
Als iemand ze wil kopen dan wil ik wel even bij de verkopert langs om a) de inspectie te doen en b) ze op te halen om ze te versturen (dan is het iig zeker dat ze goed worden ingepakt).
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic....
Aangeboden op circuits online:
Hameg HM 8030-3 multimeter en HM 8011-3 functiegenerator.
Twee leuke apparaten in een stevige kast.
https://www.circuitsonline.net/aanbod/1 ... rator.html
Paul.
Hameg HM 8030-3 multimeter en HM 8011-3 functiegenerator.
Twee leuke apparaten in een stevige kast.
https://www.circuitsonline.net/aanbod/1 ... rator.html
Paul.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Vifa Premium 11 zelfbouwpakket set ongebruikt (Dordrecht)
https://link.marktplaats.nl/m1188298431
https://link.marktplaats.nl/m1188298431
Re: het "te koop gezien" topic....
Re: het "te koop gezien" topic....
Ze hebben volgens mij hier ook op het forum gestaan.dre schreef:Huh?
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... +Impact+30
Re: het "te koop gezien" topic....
Een prima luidspreker in ieder geval.
Een van de betere ontwerpen wat mij betreft.
Een van de betere ontwerpen wat mij betreft.
