probeer ik een foto te uploaden wat lang duurd vervolgens is mijn post weg
post verdwenen!!!!????
Moderator: Beheerdersteam
post verdwenen!!!!????
heb ik net een post geplaatst met internet explorer werkt niet meer .
probeer ik een foto te uploaden wat lang duurd vervolgens is mijn post weg
probeer ik een foto te uploaden wat lang duurd vervolgens is mijn post weg
Re: post verdwenen!!!!????
Hij is verhuisd naar de kantine...
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 22&t=21491
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 22&t=21491
Re: post verdwenen!!!!????
ray5150 schreef:Hij is verhuisd naar de kantine...
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 22&t=21491
Dan krijg ik je hebt geen permissie .
terwijl ik wel ingelogd ben.
Okido !Henkjan schreef:Gebeurt wel eens, probeer t gewoon nog eens
Re: post verdwenen!!!!????
Je moet in je gebruikersprofiel de kantine ook inschakelen.
Daar is al eens een heel topic over geweest.
Daar is al eens een heel topic over geweest.
Re: post verdwenen!!!!????
Yup, is ook alleen voor Very Insane PeopleLutkeveld schreef:Kantine? Soort VIP gedeelte ofzo? Kom er namelijk niet in
Re: post verdwenen!!!!????
Eigenlijk posts verschenen
In het algemene overzicht staat dit, En als je er dan op klikt km je hier
,
Eigenaardig
Anne
Blijkt zelfs verdubbeld
In het algemene overzicht staat dit, En als je er dan op klikt km je hier
Anne
Blijkt zelfs verdubbeld
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: post verdwenen!!!!????
Zo eigenaardig is dat niet. Omdat dat bericht werd verplaatst, liet de forumsoftware gewoon een doorverwijzing achter op de oude locatie. Handig voor wie n.a.v. een berichtmelding naar die locatie surft, en anders zou kunnen denken dat het bericht verdwenen is.
Re: post verdwenen!!!!????
Ohw, dus de R.I.P. is van de zandbak naar muziek verhuisd
Nou ja, vond de meeste muziekkeus ook maar treurig
Anne
Nou ja, vond de meeste muziekkeus ook maar treurig
Anne
