Oké, duidelijk. Wat ik tot nu toe heb gelezen is dat het apart voeden een grote verbetering is, maar in welke opzichten weet ik zo even niet meer. Alle posts hierover die ik heb kunnen vinden waren wel van ergens rond 2006-2009. Vandaar dan ook de vraag of het nog steeds een verbetering is.hansr schreef:Mijn excuses; de informatie aan mijn kant moet wel volledig(er) zijn.
Ik heb gespeeld met diverse condensators, verschillende voedingen van Ringkern tot SMPS van Hypex en Conex etc.
Het enige wat ik niet gedaan heb bij de UCD. Apart voeden en HXR. Wellicht dat dat de grote schok nog eens kan zijn.
Ik vind de UCD eigenlijk al heel goed. Het enige wat ik soms wel eens mis: Diepte in het geluidsbeeld. Krijg ik dat meer met HxR?
Ik heb een application note uit 2006 van Hypex kunnen vinden welke is bijgevoegd aan deze post. Ook heb ik Hypex gemaild met de vraag of dit document te verkrijgen is maar de medewerker die reageerde wist niet af van het (bestaan van het) document en kon mij niet verder helpen.