Dan heb ik nog wel een paar andere geintjes.bas focal m180 schreef:Maar zeg eens eerlijk, zou jij het gezicht van je vrouw niet eens willen zien als je hiermee komt aanzettenhannesie schreef:Dan moet je toch wel flink van de pot zijn gerukt, om daar geld in te willen steken.bas focal m180 schreef:Iemand nog interesse voor een Old School Audiobahn 34
34 inch geen cm![]()
Dan zit er wel veel teveel Testosteron in je drankje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Laatst gewijzigd door hannesie op ma 14 nov 2016, 0:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Omnes Audio W8-670 Z €22,- echt een koopje en zeker als je een groot aantal zou willen hebben.
http://www.ebay.de/itm/Omnes-Audio-W8-6 ... Sw0e9UyMOE
http://www.ebay.de/itm/Omnes-Audio-W8-6 ... Sw0e9UyMOE
Re: het "te koop gezien" topic....
http://link.marktplaats.nl/m1107896188
Daar is wel wat moois mee te maken.
Ook nog eens een betrouwbare verkoper.
Daar is wel wat moois mee te maken.
Ook nog eens een betrouwbare verkoper.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Voorheen had ie alleen car en home audio spullen, maar hij zit nu schijnbaar ook in de lampen.dre schreef:http://link.marktplaats.nl/m1107896188
Daar is wel wat moois mee te maken.
Ook nog eens een betrouwbare verkoper.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Te duur, die kosten mij inkoop minder dan 5-euro/stuk, alleen dan zonder Hypex opdruk.dre schreef:
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Svan Speak? Wa's dat?dre schreef:http://link.marktplaats.nl/m1107896188
Daar is wel wat moois mee te maken.
Ook nog eens een betrouwbare verkoper.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Lijkt verdacht veel op de Makita sp6000....
Cheap knock off? Of rebranded?
Of geheel eigen ontwerp waarbij inspiratie is opgedaan bij de concurrentie?
Cheap knock off? Of rebranded?
Of geheel eigen ontwerp waarbij inspiratie is opgedaan bij de concurrentie?
Re: het "te koop gezien" topic....
Allemaal knock offs van de Festool geleidingssystemen, die hun basis (machine) weer bij Holz-her vandaan hebben. Ik begreep dat de patenten een tijd terug zijn afgelopen.
Voor de doe het zelver prima spul vind ik.
Voor de doe het zelver prima spul vind ik.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Inderdaad helemaal waar, maar deze machine lijkt echt identiek aan de Makita... Geeft niet hoor en zeker niet als het dezelfde kwaliteit is en het net zo goed werkt!!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb een Spero, gekocht om de zaagdiepte van 85mm.
Wat betreft kwaliteit en duurzaamheid is het voor de prof misschien net niet naar voor mij is 1000 maal beter dan een standaard cirkelzaag. Het gros van de "bouwvakkers" heeft ook echt geen festool nodig qua nauwkeurigheid. Zunde van't geld.
Wat betreft kwaliteit en duurzaamheid is het voor de prof misschien net niet naar voor mij is 1000 maal beter dan een standaard cirkelzaag. Het gros van de "bouwvakkers" heeft ook echt geen festool nodig qua nauwkeurigheid. Zunde van't geld.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Dank Leeuwarden, maakt veel duidelijk. Cheap knock-off en dus niet de kwaliteit van de Makita, maar alle waar naar zn geld. Is tenslotte een stuk goedkoper dan de Makita. En wat modificeren maakt het ook al beter, lijkt me best wel een goed ding voor niet al te veel!
Re: het "te koop gezien" topic....
Opmerkelijk, Niko heeft ze nog maar pas laten horen aan ons 
Re: het "te koop gezien" topic....
Misschien al weer bezig met een nieuw project?m_cruiser schreef:Opmerkelijk, Niko heeft ze nog maar pas laten horen aan ons
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb de eerder genoemde Makita, prima ding, ik heb bijna al 't plaatwerk (multiplex, MDF, etc.) van m'n huis ermee gedaan, ook een blauwe maandag gipsplaten ermee staan zagen omdat ik haast had, dat kost je dus een zaagblad en je hele machine is gelijk wit van 't stof, maar goed, hij werkt nog steeds en ik ben d'r niet echt (of feitelijk echt niet) zuinig op geweest.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor muggenzifters en mierenneukers die het graag precies willen weten. SPL max 116,7609126 dB
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Beste meetsetup die dat accuraat en reproduceerbaar kan meten 
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik vond zijn vakmanschap geweldig, de klank was niet mijn ding.Zweitse schreef:Misschien al weer bezig met een nieuw project?m_cruiser schreef:Opmerkelijk, Niko heeft ze nog maar pas laten horen aan ons
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Mooie BMS 4590 coax erbij, die zijn tegenwoordig ook niet meer onbereikbaar +- €375,- per stuk, 10 jaar geleden mocht je er €500,- voor neertellen.Zweitse schreef:Mooie hoorn set
Hoorn set
Er si €300,- geboden.Shadow schreef:Ik vond zijn vakmanschap geweldig, de klank was niet mijn ding.Zweitse schreef:Misschien al weer bezig met een nieuw project?m_cruiser schreef:Opmerkelijk, Niko heeft ze nog maar pas laten horen aan ons
Dit is de eerste keer dat ik een zelfbouw speaker zie die veel meer gat opleveren dan ie aan units heeft gekost.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15175
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Bieden is wat anders dan er ook voor betalen he... er lopen wat mafkezen rond daar op Marktplaats.
Re: het "te koop gezien" topic....
Er stonden vanaf gisteren 3 setjes Philips AD12100 op marktplaats, maar nu al verkocht. Iemand van hier die me net voor is geweest om ze te kopen?
