Mijn naam is Harry, en mijn woonplaats is Velp (Gld). Ca. negen jaar geleden ben ik me weer met audio gaan bezig houden, een hobby die ik in mijn jeugd ook had. Inmiddels een verzamelingetje "vintage"
Steeds meer is de nadruk in de verzameling op luidsprekers komen te liggen. Bij dit oude spul moet je minimaal de filterelco's vervangen, en zo ben ik me ook gaan interesseren voor de technische achtergrond van filtering etc. Zelfbouw heeft zich tot nu toe beperkt tot een variant op het AD9710-project van de bekende heer Troels G. Maar in de toekomst hoop ik nog eens wat meer te gaan bouwen, al heb ik aan het gepruts met houtwerk eigenlijk een broertje dood. Voor het geluid in huis hoef ik het niet echt te doen, er zijn hier best redelijke boxen ter beschikking zoals de Philipsen F9818 en FB850 plus de Translator Reflexion. Desondanks, de resultaten van zelfbouw kunnen bij een lage investering al verrassend leuk zijn en vandaar mijn aanmelding op dit leerzame forum. Ook hoop ik eens een luisterdag te bezoeken want er schijnt daar erg mooi spul aanwezig te zijn
